33ste internationale vuurwerkfestival Valencia oktober 2012.

Dennis010

Registered User
Mascleta Ricasa 06-10-2012:

0342.JPG

0222.JPG

0314.JPG

0192.JPG

0283.JPG

0182.JPG

0262.JPG

0172.JPG

Dennis010

Registered User
Mascleta Nocturna Vicente Caballer 07-10-2012:

12210.JPG

1186.JPG

1233.JPG

1253.JPG

1293.JPG

1304.JPG

1332.JPG

1343.JPG

1353.JPG

1363.JPG

ZO.... Dat zijn voorlopig even de opbouw foto's van 2 dagen La Pobla de Vallbona.
Mijn vrouw heeft nog staan experimenteren met ons fototoestel tijdens de castillo's in de bedding.
Er zitten een aantal leuke plaatjes tussen, al zeg ik het zelf. Die ga ik morgen uitzoeken en verkleinen, want ik heb nu een houten reet en vierkante ogen :smiling:

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Ik kan nog geen filmpjes op Youtube uploaden die langer zijn dan 15 minuten, maar ik wil jullie de Castillo van Europla niet onthouden, hij was erg lekker. Vandaar 2 filmpjes.

Dennis010

Registered User
En ook mijn filmpjes van de show van Vicente Caballer. Helaas is er na een minuut of 5 een hoop rook die niet weg waait, maar ja beter iets dan niets. Wederom 2 filmpjes i.v.m de upload limiet van 15 minuten die ik heb :crying:

Afroman

Registered User
Jaja vanaf het balkon! Lekker een Amstel biertje erbij! Volle zon en zo'n 35 graden. Moet zeggen: het was echt een VIP uitzicht! Hier een paar knalletjes, before going wild!

Afroman

Registered User
En hier is ie dan!! Het plein! Jammer van het rook op de finale, maar heb toch best een mooie plekje gehad! De rest van de heren hebben ook super mooie beelden, hier de mijne :

Dennis010

Registered User
Ik heb inmiddels de mogelijkheid gekregen om filmpjes langer dan 15 minuten te uploaden op youtube, dus heb ik de "geknipte" filmpjes van afgelopen oktober even samengevoegd. Hierbij dus de 2 castillos compleet zonder knip erin :happy:

Europlá:

Vicente Caballer:

robvuurwerk

Registered User
heerlijke show ook van Vicente hoor en wat een finale !!! echte top dit. jammer voor hem dat er veel rook bleef hangen maar dit was echt top! ik heb genoten met kippevel dik op den armen hoor. bedankt voor de mooie beelden.
overigens vond ik beide shows het beste wat ik tot nu toe heb gezien hoor in valencia. beter als fallas. denk dat de budgetten misschien ook groter zijn voor deze shows. Hoe dan ook ik heb genoten en dank hiervoor!!!
gr. rob

Koetje

Registered User
Wow, dikke show van Europla, toffe thema's met prachtige producten en weer aardig gekke salute finale. Top!
Later die van Vicente ff checken

falleros

Registered User
Leuk om de beelden/info van oktober 2012 te zien. Over 3 weken is het weer zo ver.
34ste internationale vuurwerkfestival Valencia oktober 2013. Ik heb er zin aan.

Bovenaan