33ste internationale vuurwerkfestival Valencia oktober 2012.

Moontan

Moderator
Medewerker
film van de opbouw (en foto,s)

6-7-8/10/2012 XXXIII FESTIVAL DE PIROTECNIA - VALENCIA - MONTAJE PREVIO
Gepubliceerd op 8 okt 2012 door PINGUINOVLC

Afroman

Registered User
Zo, wat een super trip! Castillo was super! Vandaag een top mascleta gehad door Marti!! Kan niet wachten om mijn beelden aan jullie te tonen, valencia is super! Adios

Moontan

Moderator
Medewerker
8/10/2012 XXXIII FESTIVAL DE PIROTECNIA - VALENCIA - CASTILLO CABALLER [JFSP]
Gepubliceerd op 9 okt 2012 door PINGUINOVLC

Moontan

Moderator
Medewerker
XXXIII Festival Pirotecnia Valencia. Pirotecnia Europla. Castillo de Fuegos Artificiales 2012
Gepubliceerd op 9 okt 2012 door vivirlapirotecnia
XXXIII Festival Pirotecnia Valencia. Pirotecnia Europla. Castillo de Fuegos Artificiales 2012

Koetje

Registered User
Gruwelijk elke keer die dikke salutes als slot van een paar dikke bommen.
Van mij mogen ze aankomende Fallas wel weer een avondshow schieten. Ipv Turis of Vicente, al zal dat wel niet de laatste zijn helaas.

Firecrack-R

Registered User
Was echt weer een super feest! De mascleta's in pobla waren dik(zeker groter als vorig jaar) de castillo van europla was top en marti wist het allemaal perfect af te sluiten.. grandioze mascleta gezien op het plein echt genieten. Verder heb ik ook weer genoten van de omgeving: dagje naar het strand geweest, langs mercado central geweest en genoten van de vriendelijke mensen:happy:

Beginnen ons daar steeds meer thuis te voelen.

Verder wil ik dennis010 en z'n vriendin nog een keer bedanken voor de lift, toppie.

Zal binnenkort nog even wat leuke foto's uploaden.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Was echt weer een super feest! De mascleta's in pobla waren dik(zeker groter als vorig jaar) de castillo van europla was top en marti wist het allemaal perfect af te sluiten.. grandioze mascleta gezien op het plein echt genieten. Verder heb ik ook weer genoten van de omgeving: dagje naar het strand geweest, langs mercado central geweest en genoten van de vriendelijke mensen:happy:

Beginnen ons daar steeds meer thuis te voelen.

Verder wil ik dennis010 en z'n vriendin nog een keer bedanken voor de lift, toppie.

Zal binnenkort nog even wat leuke foto's uploaden.

Zijn er in pobla ook nocturna's geschoten? Zo ja film materiaal?????

Firecrack-R

Registered User
Er zijn nocturna's geschoten in pobla, alleen ik kan daar nu geen beeldmateriaal van uploaden. Afroman heeft mooie beelden, zou je die misschien snel kunnen uploaden? Zou mooi zijn.

Cheers

Moontan

Moderator
Medewerker
XXXIII Festival Pirotecnia Valencia. Vicente Caballer. Castillo de Fuegos Artificiales 2012
Gepubliceerd op 9 okt 2012 door vivirlapirotecnia
XXXIII Festival Pirotecnia Valencia. Pirotecnia Caballer Vicente. Castillo de Fuegos Artificiales 2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Pirotecnia Martí - Mascletà 9 d'Octubre 2012
Gepubliceerd op 10 okt 2012 door Pirofan pirotecnia
Mascletá disparada por la pirotecnia Martí el día 9 de octubre de 2012, limitado el fuego aéreo.

Koetje

Registered User
poeh inderdaad, eerste paar minuten gaan nog van die show van Vicente maar de rest is echt amper te zien, erg jammer.

Bovenaan