Ik sluit me helemaal bij
@SrCl2 aan. Uiteraard was je vroegah aangewezen op het papieren kleurenfoldertje (mijn tijd) en uren staan te gapen voor de vitrines in de etalage of het ingerichte hoekje er voor.
Maar dit is later voor mij echt omgezet in enkel nog webshop en deze door de regio heen af rijden, of via een webshop in Duitsland de afgelopen jaren.
Het is ook wel geinig om te zien dat het in Duitsland vaak een veel meer zakerlijkere deal is bij de grote jongens.
Als je geluk hebt een balie bij de schuur. Naam en bon, en er word van achter een pallet gehaald waar alles op klaar staat.
Vlug nalopen en een krabbel en weee door.
Het gevoel van vroegah kwam wel weer echt terug toen ik vorig jaar de bestelling op haalde bij Chicoshop binnen liep en weer midden tussen de losse verkoop stond en alle enthousiaste gezichten er weer bij zag.
Ik mis het ergens nog steeds wel, zoals het vroeger ging.
Maar het aanbod was toen beperkter door je kleinere wereld van weten wat er beschikbaar is. Want je bleef veel lokaler omdat daarvan de folder of etalages had gezien. En zou ik nog steeds overgeleverd zijn aan 3/4e Lesli en een beetje GBV of Broekhoff.
En niet het spektakel spul wat ik nu weet te bemachtigen door de hier opgedane kennis
Dus doe mij maar gewoon lekker de webshop