Zo dat is herkenbaar. Ik heb zelf ook een fijne chronische ziekte/aandoening. Ik ben in 1995 geopereerd aan een goedaardig gezwel in mijn hersenen/hypofyse. Omdat er een gedeelte van dat gezwel op mijn gezichtsveld zit, ben ik in 1996 betraald.
Gevolgen hiervan zijn dat ik mijn energie uit medicijnen moet halen en de gevolgen zijn dat ik snel moe ben.
Wat jij ook zegt in jouw verhaal dat ik het verbod heel onrechtvaardig vind. Ik leef (en wij allemaal) er een jaar naar toe en ook al ben ik op 1 januari total loss , ik heb genoten. Ik kan niet zomaar naar een festival of een nachtje hakken op een feest. Daar is echt voorbereiding voor nodig en dan heb ik het niet eens over de mallemolen als je tijdens zo'n gebeurtenis je medicatie moet innemen. Gevolg vermoeiend en wat is niet handig.... juist dat.
Daarom heb ik ook zo iets, mag het 1 keertje per jaar. Maar zelfs dat is tegenwoordig te veel.
Wat Firewire ook zegt, kijk er niet te donker tegenaan. Zoek iemand op, maak plezier met cat. 1 en cat. 2 fonteinen lijken best wel op cat. 1 fonteinen. Waarom duurt die fontein zo lang? Weet jij het.
Dat is toch de lol in het spelletje hebben.
Succes en plezier.