Ja, we hebben een klein Montreal gezien.
Alles weer superstrak geschoten op wel bekende muziek, het Jukebox-thema deed z'n naam wel eer aan ja.
Maar je kunt ook overdrijven met single-shots, met name de eerste track, en de aanvang van de Final Countdown. Ik had hier toch liever wat meer bommen gezien.
Er was weinig tot geen kombinatie met bommen en candles, al was dat door de afstand tot het publiek niet echt storend. De finale was lekker dik aangezet, maar ik miste de typisch Italiaanse finale shells om een constante cadans op te bouwen met reports. Er zijn er een paar gebruikt in de voorlaatste track, en die had ik liever in de finale gezien.
De Hermes Huis Band?? Doe eens gek, daar vond ik de single-shots wel goed uitpakken, lekker van links naar rechts naar één punt werken. Het werd voor mij zo een lekker swingend geheel op dit feestnummer. Een groepje meiden begon spontaan mee te swingen, mooi hoor.
Maar verder vond ik de show weinig verassend en innovatief. Natuurlijk zijn die stepperwaaiers geweldig om te zien, kreeg hier ook kippevel van. Normaal moet je toch minstens een ticket boeken om dit soort waaiers te zien.
Een spektakelshow van de bovenste plank? Jazeker! Maar beste show? Nee.
Enfin, over een paar daagjes maar eens op het gemakje naar Berlijn tuffen, kijken wat Mirnovec en Zaragozana dan neer gaan zetten.
Mijn volgende line-up voor Knokke:
-Flash Barrandov - Tsjechië
-Sugyp - Zwitserland
-Ugo Lieto - Italië
-Pyroman - Finland