MrXtremeFireworks
Registered User
Volgend jaar maar weer naar Knokke dan, 't is dat ik geen vakantie meer had, anders was ik dit jaar ook weer gegaan.
Dank voor de mooie films
Dank voor de mooie films
Voor de mensen die morgen gaan ( ik kan helaas niet), bereid je maar vast voor op een klapper. Mits de apparatuur niet weigert staat er wat moois te gebeuren.
Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel ons eens wat meer..
Vanavond ben ik ook weer van de partij.
Wat betreft de wind, bij welke windkracht beaufort wordt het dan precies afgelast? Zo gek hard waaide het niet?
Als eerste hebben ze gewoon pech met de rook/wind. daar kunnen ze niks aan doen.
Dan volgt een soundtrack die totaal niet mijn smaak is. (ik zou ook sterkere bewoordingen als: 'bagger-soudtrack' kunnen gebruiken)
En dan probeert men nog het gebrek aan kwaliteit van het vuurwerk (zeker in vergelijking met de andere deelnemers) goed te maken in kwantiteit. Hopeloos.
Als China zou winnen zou men in knokke z'n geloofwaardigheid aardig verliezen in elk geval.
Als eerste hebben ze gewoon pech met de rook/wind. daar kunnen ze niks aan doen.
Dan volgt een soundtrack die totaal niet mijn smaak is. (ik zou ook sterkere bewoordingen als: 'bagger-soudtrack' kunnen gebruiken)
En dan probeert men nog het gebrek aan kwaliteit van het vuurwerk (zeker in vergelijking met de andere deelnemers) goed te maken in kwantiteit. Hopeloos.
Als China zou winnen zou men in knokke z'n geloofwaardigheid aardig verliezen in elk geval.