Hoe ben jij op de FPM website en forum terecht gekomen?

Hoe ben jij op de FPM website en forum terecht gekomen?

• Via iemand van de FPM crew

Stemmen: 20 3,0%
  • Via iemand die deze site al kende (vrienden kennissen e.d)

Stemmen: 107 15,9%
  • Via een zoek opdracht (google,etc)

Stemmen: 288 42,7%
  • Via een link op een vuurwerk gerelateerde webpage (zo ja, welke?)

Stemmen: 168 24,9%
  • Via een link op een webpage (zo ja welke?)

Stemmen: 54 8,0%
  • Via de media (kranten,tijdschriften, TV etc, zo ja welke?)

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, namelijk: (opgeven via een posting op ons forum)

Stemmen: 30 4,5%
  • YouTube Freakpyromaniacs kanaal

Stemmen: 7 1,0%

• Total voters
    674

gantpoplin

Registered User
Ja ik kwam er op ergens in 1999 ofzo.. toen was het alleen plaatjes en geen filmpjes... toen wist ik natuurlijk nog niet dat het zou uitgroeien zoals momenteel het geval is. Toen dat eindfilmpje verscheen d8 ik wel ff...van nou das mooi kut! Maargoed gelukkig snapte de crew dat het onmogelijk was om te stoppen na mijn doodsbedreiging!;) En nu is het alleen maar beter geworden, vorig jaar had je nog een leuke lay-out, maar dit is fijner zo, je kunt gelijk het forum op o.a.

Maar ik zat net ff op dat pyrohangout.cjb.net te kijken, maar daar staan de oude prijslijsten nog op van alpeco in 1999 en 2001 meen ik, nou het water liep me alweer in de mond, als je dat eens door leest, dan zie je pas hoeveel goede artikelen er zijn verdwenen, maar ook dat ze meer "veiliger" vuurwerk verkopen, want 8" mortieren kon je toen nog in 1999 kopen....]:)

djara

Registered User
rocket zei:
jaren terug via de pyro hangout, nadat ik 1 week niet meer kon slapen en steeds huilde en kotste van verdriet omdat jullie gestopt waren, hoorde ik van een kennis dat jullie weer terug waren!
nu ben ik weer blij en bezoek de site dagelijks

jonge FPM is gewoon THA best

veel info voor vuurwerk liefhebbers !
veel VETTE filmpjes (mischien dat het mogelijk is om oude filmpies op te zetten)
veel leden waarbij je je info kunt vragen en geven

jongens van fpm toppie:w en niet de site afbreken :*

laterzzzzzzzzzzz DJARA firework freak !!

NGB

Registered User
Ja, ik vond deze site ook door vuurwerk.pagina.nl
Door de links met filmpjes.
Zat ze aldoor te kijken!! Al mun vrienden verteld enzo :)
En toen 2 jaar later stopte jullie ;( Wij balen als een gek.
Ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar ik zag ineens dat jullie terug waren, sindsdien altyd op de site wezen kijken.
Gelukkig wordt het nu weer stukkie drukker!!

Go for it FPM!! :+

Eric3112

Registered User
Ik kreeg een filmpje van iemand van de Lunig Champions Series.

toen vroeg ik waar hij die vandaan had, sindsdien ben ik verslaafd geraakt aan FPM;)

trixx

Registered User
Ik zat eerst een hele tijd op vuurwerkpunt.nl, en daar zeiden ze ook weleens dat er een topic over iets was bij FPM. Dus toen ging ik maar eens kijken wat dat inhield, en toen kwam ik hierop terecht!

iLLuH

Registered User
vroeger rond 2000 keek ik er altijd op vooral na oud kon ik niet w8en op de nieuwe foto's en filmpjes van de crackers en andere vuurwerk producten

myrmidon

Registered User
via vuurwerk.pagina.nl

khad al vele sites bekeken.. maar deze was de beste
Toen stond nog niet alles apart maar alles nog op 1 page.
toen stopte jullie... dat was balen
en toen kwamen jullie weer trug :)

nickskuhh-hmd

Registered User
Ben er via 1 of andere zoekmachiene opgekome volgens mij... het is al zo lang gelede alleen toen zat ik nooit op het forum en was de site heel anders.
Totdat de falles enz. erop kwam zoiets hadk nog nooit gezien:D

KnalGeval

Registered User
Ik wist de site al 4 jaar geleden dacht ik toen moest ik een school opdracht doen over vuurwerk en ging dus zoeken op google en toen vond ik deze site.
Maar wist niet wat een forum was dus ben ik gewoon plaatjes gaan kijken en ze zijn steeds beter geworde]:) maar ik had wel een 10 voor mijn verslag over vuurwerk en danzkij de plaatjes van jullie ;)

jennifer26

Registered User
dit is de eerste keer dat ik hier ben maar vind het helemaal een top site ga zo door en ik ga geregeld een kijkje nemen .
ja want ook vrouwen houden van vuurwerk;) ;) :w :w

R0nNoZ

Registered User
Ja echt he!:p

Ik was hier ooit in het begin via Vuurwerk.pagina.nl gekomen volgends mij.

Laatst bewerkt:
Bovenaan