gantpoplin
Registered User
Ja ik kwam er op ergens in 1999 ofzo.. toen was het alleen plaatjes en geen filmpjes... toen wist ik natuurlijk nog niet dat het zou uitgroeien zoals momenteel het geval is. Toen dat eindfilmpje verscheen d8 ik wel ff...van nou das mooi kut! Maargoed gelukkig snapte de crew dat het onmogelijk was om te stoppen na mijn doodsbedreiging!
En nu is het alleen maar beter geworden, vorig jaar had je nog een leuke lay-out, maar dit is fijner zo, je kunt gelijk het forum op o.a.
Maar ik zat net ff op dat pyrohangout.cjb.net te kijken, maar daar staan de oude prijslijsten nog op van alpeco in 1999 en 2001 meen ik, nou het water liep me alweer in de mond, als je dat eens door leest, dan zie je pas hoeveel goede artikelen er zijn verdwenen, maar ook dat ze meer "veiliger" vuurwerk verkopen, want 8" mortieren kon je toen nog in 1999 kopen....]
Maar ik zat net ff op dat pyrohangout.cjb.net te kijken, maar daar staan de oude prijslijsten nog op van alpeco in 1999 en 2001 meen ik, nou het water liep me alweer in de mond, als je dat eens door leest, dan zie je pas hoeveel goede artikelen er zijn verdwenen, maar ook dat ze meer "veiliger" vuurwerk verkopen, want 8" mortieren kon je toen nog in 1999 kopen....]