Geel (B)

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik heb er zin in!!! Nog even een druk schema afwerken en dan kom ik samen met de vrouw een feestje bouwen in Geel!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik wil de show bouwers en de mensen die komen kijken veel succes en plezier wensen.
Ik ben er helaas niet bij, want ik ga zo richting Losser voor ons jaarlijkse zomerkamp van de scouting.

Hopelijk gaat alles goed en maken jullie er een knalfeest van!

sisser

Registered User
Wie met broer, viend, vriendin of ouders komt hoeft ze geen lid te maken via de site.

Momenteel zijn er types die de hele straat aan het aanmelden zijn.

Michel_G

Zilveren Member
Een aantal van die foto's vanmiddag al op FB gezien, maar ziet er wel heel erg fijn uit! Gewoon 4x 12", heerlijk!

Zometeen de auto in en met kriebeltjes in de buik richting Geel!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Gelukkig konden de thuisblijvers vanavond ook meegenieten van de show in Geel.
Dit dankzij de live beelden van Pyrotv.
Prima verbinding overigens met slechts paar keer een uitval van ten hoogste 2 seconden.

Voor de buis is het natuurlijk anders te beoordelen dan wanneer je er met je neus bovenop staat. Maar van hetgeen ik gezien heb zeg ik: een schitterende show met een enorme diversiteit aan bommen en een spectaculaire finale waar geen einde aan leek te komen. Kijk uit naar de filmbeelden en het commentaar van de mensen die er bij waren vanavond

Z@P

Registered User
Jongens, wat een ongelooflijk vette show is hier neergezet zeg. Beter als alle voorgaande shows bijelkaar. Beste show die ik injaren heb gezien. Prachtige effecten, heerlijke opbouw, knetterharde finale super snel geschoten met perfecte timing van de salutes, echt alles zat er in. Heb echt enorm genoten. Heerlijke italiaanse cilinders. Gaat heel moeilijk worden om dit nog te overtreffen.

recemonster

Registered User
De eerste beelden voor de mensen die er niet bij konden zijn en ook nog eens de live stream hebben gemist.

martino

Registered User
Hier was vanavond maar 1 woord voor, FANTASTISCH !!!

Hulde aan de bedenkers en de bouwers van dit spectakel !

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
heerlijke show gezien, de beste voor mij tot nu toe.
dank aan de mensen die dit hebben mogelijk gemaakt:smiling:

JefFreak

Registered User
Echt een prachtige show gezien,heerlijke grondknallers en gewoon n gave show!

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Respect voor iedereen die er aan mee heeft gewerkt, hier alvast een stukje van de finale. Hoop dat we dit nog jaren mogen mee maken.

biertje

Registered User
Als ik eerlijk ben vond ik de 12 inchjes erg tegenvallen. Voor de rest was het een leuke show zeker als je het vergelijkt met voorgaande jaren want dat was gewoon rammen met zooi nu zat er gelukkig een lijn in met af en toen leuke bommen.

gietjo

Registered User
Ik heb hier echt staan te genieten . Wat een diversiteit van effecten zeg. En dan die finale,pfff, daar zal men hier nog wel enige tijd over na praten. Die vond ik echt gigantisch. Prachtig.

Laatst bewerkt:
Bovenaan