• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Geel (B)

geelse%20kanaalfeesten2newest.jpg

:happy: woopsie jeej!

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij toch wel onwijs leuk, maar ik ben nog onbekend met dit feest, hoe ''werkt'' het nou precies?

Er wordt een show geschoten in opdracht van de Geelse gemeente/OF, en deze geven freaks de kans om een kijkje te nemen bij de opbouw? Ook hoorde ik iets over overnachten, hoe zit dat, als ik kom moet ik er een kleine 4u voor in de auto zitten. Tenslotte.. Als ik het goed begrijp moet je inschrijven als LVC lid, moet je daarnaast nog ergens voor aanmelden?

Tot zover..

Bij de opbouw kijken blijkt afhankelijk te zijn van de controleurs die aanwezig zijn. Dus het blijft afwachten.

Laatst bewerkt:
Sjow, de finale staat op papier en de bestelling is doorgegeven.
We gaan weer lekker knallen en proberen er uiteraard met zijn allen een topshow neer te zetten.

Wij hebben er in ieder geval al zin in! BAM BAM!

De nieuwsgierigheid stijgt met de dag, goede schrijver van shows, alle mensen die gaan helpen zijn ruim ervaren in de business, FPM finale eraan... Als dat geen feestje wordt.. :happy:
Ik heb de camera weer leeg gemaakt, dus ik kan hem (net als velen) op de gevoelige plaat vastleggen.

Gaat zeker opschieten nu. Tijd vliegt voorbij. Nu nog mooi weer op die dag en het kan niet meer stuk.

Ziet er idd niet veelbelovend uit, typisch, andere sites geven weer wat beter af, maar nog steeds niet geweldig.
Maar we hebben een aantal tenten, dus het zal goed moeten komen. Als het 's avonds maar droog is!

Ziet er idd niet veelbelovend uit, typisch, andere sites geven weer wat beter af, maar nog steeds niet geweldig.
Maar we hebben een aantal tenten, dus het zal goed moeten komen. Als het 's avonds maar droog is!

Als jij je regenjas en paraplu meeneemt blijft het altijd droog............ ;-)

Gaan er nog mensen uit het noorden heen, ik zit namelijk met het probleem wat betreft vervoer. Ik zou eventueel ook vanaf Breukelen/Maarssen(naaste fam.) kunnen komen, ik denk dat er eerder mensen uit deze buurt komen?

Back
Bovenaan