Geel (B)

DsNL

Registered User
Ik heb er in elk geval ontzettend veel zin in! Beloofd een erg gave show te worden, ik ben van de partij, uiteraard gewapend met m'n camera, een mooie manier om mijn nieuwe wide angle lens uit te testen!

USRRobiwan

Registered User
hmm maar even kijken voor een Hotel in de buurt. Overdag naar Antwerpen of Brussel en dan 's avonds vuurwerk kijken en de volgende dag boot races. Erg leuk allemaal :)

Tony

Administrator
Medewerker
Normaal ben ik niet zo van het hypen, vooral niet als ik zelf ergens aan mee werkt.
Maar ik moet jullie toch even melden om niet te twijfelen maar gewoon te komen. Er zullen dit jaar wat andere dingen gedaan worden die de meeste van jullie wel aan zullen spreken. Het word dus een totaal andere show en zoals al eerder vermeld word er maximaal 12 inch geschoten.

Poziloc

FPM Hangouderen
Dus je heb 100 man kunnen regelen die met sterrenregens gaan zwaaien en knalerwten gooien.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog even de beelden van de afgelopen jaren.

Geelse Kanaalfeesten 2008

Deel 01 (TNTVWB)

Deel 02 (TNTVWB)

Deel 03 (TNTVWB)

De finale van 2008:
(Ringsegangstah)

Geelse Kanaalfeesten 2009

Consumentenshow
(Vuurwerkfreak4live)

Proffesioneleshow
Deel 01 (Vuurwerkfreak4live)

Deel 02 (Vuurwerkfreak4live)

Salute finale
MaikelV2

Geelse Kanaalfeesten 2010

(PPyro99)

De finale:
http://www.youtube.com/watch?v=jma_TwfRf8c
(Vinmoxan)

Geelse Kanaalfeesten 2011

Geelse Kanaalfeesten 2012

Zaterdag 7-7-2012

A MUST SEE!

Z@P

Registered User
Het is zeker dat ik er ook weer bij ben, zal de 5e keer worden hopelijk nog beter als vorige jaren.
Ben benieuwd naar de verassingen. 12" is sowieso voor mij al de moeite om af te reizen, is gewoon te gek om dat mee te maken.

Moontan

Moderator
Medewerker
Voorzorgen voor vuurwerk Kanaalfeesten

In het weekend van 7 en 8 juli organiseert de Aqua skiclub de jaarlijkse Kanaalfeesten aan het Albertkanaal in Geel-Winkelomheide. Traditioneel is er op zaterdagavond om 23u een groots vuurwerk.
Dit brengt enige geluidshinder met zich mee. Honden houden hier niet van. Ze zijn bang en breken dan vaak uit. De politie raadt aan om viervoeters dus extra in de gaten te houden.

Meer info
Politiezone
014 56 47 00
info@pzglm.be

http://www.geel.be/nieuwsdetail.aspx?id=1715

Moontan

Moderator
Medewerker
GROOTSTE VUURWERKSHOW VAN DE BENELUX

Zaterdag 7 juli is het weer zover, Geel zal worden verlicht door de grootste vuurwerkshow van de Benelux!

Zena Vuurwerk en Original Fireworks laten hier hun kunsten zien voor de opening van de Geelse Kanaalfeesten 2012. Een evenement waar elk jaar de Europacup waterskiën Formule 1 en 2 plaatsvind. Dj’s, live muziek, een avondmarkt, gratis inkom en natuurlijk een spectaculair vuurwerk zullen ervoor zorgen dat deze avond meer dan geslaagd zal zijn!

Original Fireworks is één van de grootste importeurs van Europa en tegelijk hofleverancier van de winkelketen “Zena Vuurwerk”. Met het grootste assortiment aan kwaliteitsvuurwerk van België en mensen die vuurwerk ademen is Zena Vuurwerk een absolute must voor de liefhebber!

WE DOEN ER EEN SCHEPJE BOVENOP!

Dit jaar wordt de vuurwerkshow nóg groter dan andere jaren. Sinds 2012 heeft pyrotechnicus R. Bakker zich aangesloten bij Original Fireworks. Bakker staat bekend om zijn perfecte timing en verassende choreografie. “De vorige jaren werden er shells afgeschoten van maximaal 6”, terwijl er dit jaar shells van 7” tot zelfs wel 12” de lucht in zullen gaan.” verteld Rob B.
“Een andere meerwaarde dit jaar is het gebruik van Europees vuurwerk. Naast het traditionele Chinese vuurwerk, zal er ook dit jaar Spaans en Italiaans vuurwerk te beschouwen zijn.” Wellicht de drie landen in de wereld waar vuurwerk meer betekenis heeft dan elk ander land.
“Deze show zal ook dit jaar weer eentje worden om nooit te vergeten!” aldus een trotse Rob.
Iedereen is welkom op 7 juli in de Kemeldijk in Stelen (Geel).

Meer info: www.zenavuurwerk.com

http://www.dewereldmorgen.be/blogs/j...van-de-benelux

Joyce

Registered User
Morgen 07/07 zal de Mega Store in Olen geopend zijn van 12u00 tot 17u00! We'll be expecting you!

Arjan

Registered User
Voor wie morgen echt niet naar Geel kan is er altijd nog PyroTV!

Vanaf 22:00 uur gaat de stream aan voor de sfeer vanaf de Kemeldijk. De regiewagen is helemaal klaar en we zullen het geheel met 5 camera's in beeld brengen. Voor de heftige beelden hebben we ook een cameraman zo gek gekregen om op het schietveld te gaan staan via onze draadloze verbinding! :tounge:

Dus check het morgenavond vanaf 22:00 uur via http://www.pyrotv.nl/livestream en dan hoef je niets te missen!

Moontan

Moderator
Medewerker
Veel succes voor de mannen die morgen de show gaan schieten en zij die de hele dag meehelpen om deze show tot een goed einde te laten brengen!! Laat het morgen gebeuren

KoenL

Registered User
Het staat voor de deur; eindelijk! Alle spullen zijn gepakt en liggen klaar om morgen mee af te reizen naar het zuiden. We gaan er in ieder geval een mooie dag van maken! Tot morgen!

Pyromil0

Registered User
Hello my friends... someone could tell me how the weather will be tonight in Geel?
Maybe i will visit this event :)

USRRobiwan

Registered User
@pyroMil0:

you can watch Belgium rain radar here.

Prediction at the moment:
In the afternoon rainclouds will be crossing over with change of lightning. Temperature is around 20/24c.
Wind is coming from the south strenght 3.

For tonight is rain clouds and 18/19c. Wind will turn to west / north-west strenght 2.

Bovenaan