Geel (B)

vincer

Registered User
Bedankt Gijs, voor het vermelden van dit heugelijke feit. Dit maakt het feest alleen maar leuker. Super!

Joyce

Registered User
geelse%20kanaalfeesten2newest.jpg

:happy: woopsie jeej!

Laatst bewerkt:

Girandola

Registered User
Dit lijkt mij toch wel onwijs leuk, maar ik ben nog onbekend met dit feest, hoe ''werkt'' het nou precies?

Er wordt een show geschoten in opdracht van de Geelse gemeente/OF, en deze geven freaks de kans om een kijkje te nemen bij de opbouw? Ook hoorde ik iets over overnachten, hoe zit dat, als ik kom moet ik er een kleine 4u voor in de auto zitten. Tenslotte.. Als ik het goed begrijp moet je inschrijven als LVC lid, moet je daarnaast nog ergens voor aanmelden?

Tot zover..

RNBakker

Registered User
Bij de opbouw kijken blijkt afhankelijk te zijn van de controleurs die aanwezig zijn. Dus het blijft afwachten.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Sjow, de finale staat op papier en de bestelling is doorgegeven.
We gaan weer lekker knallen en proberen er uiteraard met zijn allen een topshow neer te zetten.

Wij hebben er in ieder geval al zin in! BAM BAM!

Dennis010

Registered User
De nieuwsgierigheid stijgt met de dag, goede schrijver van shows, alle mensen die gaan helpen zijn ruim ervaren in de business, FPM finale eraan... Als dat geen feestje wordt.. :happy:
Ik heb de camera weer leeg gemaakt, dus ik kan hem (net als velen) op de gevoelige plaat vastleggen.

vincer

Registered User
Gaat zeker opschieten nu. Tijd vliegt voorbij. Nu nog mooi weer op die dag en het kan niet meer stuk.

tronetti

Registered User
Ziet er idd niet veelbelovend uit, typisch, andere sites geven weer wat beter af, maar nog steeds niet geweldig.
Maar we hebben een aantal tenten, dus het zal goed moeten komen. Als het 's avonds maar droog is!

RedBaron

Registered User
Ziet er idd niet veelbelovend uit, typisch, andere sites geven weer wat beter af, maar nog steeds niet geweldig.
Maar we hebben een aantal tenten, dus het zal goed moeten komen. Als het 's avonds maar droog is!

Als jij je regenjas en paraplu meeneemt blijft het altijd droog............ ;-)

Girandola

Registered User
Gaan er nog mensen uit het noorden heen, ik zit namelijk met het probleem wat betreft vervoer. Ik zou eventueel ook vanaf Breukelen/Maarssen(naaste fam.) kunnen komen, ik denk dat er eerder mensen uit deze buurt komen?

Bovenaan