Demo Maarssen

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: zaterdag 20 december 2014
Plaats: Maarssen
Provincie: Utrecht
Tijd: 19.00
Winkel: Vechtweelde
Collectie: Broekhoff & Rubro
Wie: Bombers
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Extra Info: volgt

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Demo Maarssen (Vechtweelde)

Dit is een demo die ik dit jaar ook zeker ga bezoeken.
Mooie datum (nauwelijks concurrentie, tenminste nu nog niet)
Redelijk dichtbij huis en altijd een gezellig sfeertje daar: tijdens de show maar ook na afloop.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Demo Maarssen (Vechtweelde)

Demo wordt toch waarschijnlijk geschoten door Bombers.

Bekendmaking ontbrandingstoestemming Herenweg 35 (weiland)
Publicatiedatum: 5 november 2014
Type: ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit
Beschikking ontbrandingstoestemming
Gedeputeerde Staten van Utrecht hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, lid 1 onder a, van het Vuurwerkbesluit verleend. De toestemming is verleend ten behoeve van het bedrijf Bombers Vuurwerk, voor het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het ten behoeve daarvan opbouwen, installeren, bewerken, dan wel na ontbranding verwijderen op Herenweg 35 (weiland). Deze werkzaamheden vinden plaats op
20 december 2014 van 12.00 tot 20.30 uur. De ontbranding van het vuurwerk vindt om circa 18.30 uur plaats. Hierbij moet worden voldaan aan de in de toestemming opgesomde voorwaarden.
Bezwaar
Belanghebbenden kunnen tegen deze beschikking een bezwaarschrift indienen bij Gedeputeerde Staten van Utrecht, t.a.v. de secretaris van de Awb-adviescommissie, Postbus 80300, 3508 TH Utrecht, binnen zes weken na de dag waarop de beschikking op de voorgeschreven wijze is bekendgemaakt.
Het bezwaarschrift moet ondertekend zijn en ten minste bevatten:
-
de naam en het adres van de indiener;
-
de dagtekening;
-
een omschrijving van (het gedeelte van) de beschikking waartegen bezwaar wordt gemaakt;
-
de gronden van het bezwaar (de motivering).
Aan de behandeling van het bezwaarschrift zijn voor de indiener geen kosten verbonden. Vanwege de eis van schriftelijkheid die de Awb stelt, is het niet mogelijk om via e-mail bezwaar te maken.
Het maken van bezwaar schorst de werking van de beschikking niet. Indien onverwijlde spoed dit vereist, kunt u naast het maken van bezwaar een verzoek om een voorlopige voorziening indienen bij de voorzitter van de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Daarbij is een griffierecht verschuldigd.

PyroMous

Registered User
Ik zal z.s.m. de schietlijst proberen te posten, deze zal uit ongeveer 25 nieuwe artikelen van Broekhoff en Rubro bestaan.

vuurwerkshow%2035.jpg

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Zonde dat deze op de 20ste is, vier mijn verjaardag dan dus kan er helaas niet bij zijn. Altijd een fijne demo dicht bij huis.

PyroMous

Registered User
Hier alvast een voorlopige schietlijst met alleen maar nieuwe artikelen. De artikelen in oranje zijn nog onder voorbehoud van binnenkomst.

Voorlopige%20schietlijst%20demo%20vechtweelde%202014.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow bij Vechtweelde Maarssen
MAARSSEN - Vechtweelde houdt zaterdag 20 december om 19.00 uur haar jaarlijkse vuurwerkshow

Er wordt een groot aantal nieuwe producten getoond. Na de productpresentatie is er een finale met het allerbeste vuurwerk, de toegang is gratis.
De vuurwerkhal is voor en na de demo geopend, en om alvast in de oud- en nieuw stemming te komen zijn er oliebollen van Bakkerij Olink geregeld.
Adres: Herenweg 35 in Maarssen. Voor meer informatie www.vuurwerkvechtweelde.nl

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=3095044

DarkSoul

Registered User
Ikkuh! :) Altijd een topper deze demo. Verse oliebollen, mooie showroom, veel nieuwe producten. Zeer de moeite waard!
Tot zaterdag, Fred!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik mag op Zaterdag niet de deur uit :)
Ik heb er even genoeg gezien. Maandag misschien nog 1 demo mee pakken en dan is het klaar.

In ieder geval, veel plezier mannen!

Moontan

Moderator
Medewerker
Voor mij geen demo in Maarssen vanavond.
Bij het uitstippelen van de route met openbaar vervoer via 9292.nl bleek er na vijven geen bussen meer te rijden naar de locatie en terug naar het station.
Jammer, dan maar geen demo en wachten we de beelden van de anderen wel af.

ifeelfine

Registered User
As de cameras het overleefd hebben mootan vlak na begin demo was het ff noodweer pffff snel terug naar auto en een prachtig drive in vuurwerk vanaf de maarssenveen kant gezien. Jammer voor vechtweelde denk niet dat er veel mensen zijn blijven plakken om te bestellen

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Jammer van de enigszins verregende demo afgelopen avond en dat er aantal artikelen niet afgingen....

Maar wat een heerlijke finale, dat maakte heel veel goed.
1 van de beste finales die ik tijdens een demo gezien heb al had aan het einde iets meer secrete salutes gemogen. Verdere een top finale en afsluiting.

Is er trouwens een schietlijst van de finale? Er zaten wel hele mooie multi-colour effecten tussen welke ik echt niet weet welk artikel dat is..... Daar wil ik wel een karton van.

britain

Registered User
Precies toen de demo begon ging het regenen; jammer. Maar desalniettemin heb ik zeker genoten van de demo. Ik had zelf zoiets van: ik ben nu toch al nat, dus ik ben maar gewoon blijven staan.

Inderdaad jammer dat er een paar producten niet afgingen.

Ik vond trouwens bepaalde nieuwe rubro artikelen (die combi met fontein) wel goeie bursts hebben zeg en tevens grote boeketten!

Die finale was inderdaad heerlijk zeg. Lekker lang, vol en vet! Eigenlijk overdreven op een demo haha! Maarja, zeker genoten! Maar wat hierboven gezegd werd klopt: het einde had iets meer mogen knallen. Wat meer secret salutes of anders knalcakes. Maar verder een top demo met goed gevulde hemelmomenten tijdens de finale!

Mystifying Sage

Registered User
Britain, jij toevallig een idee? Tijdens de finale kwamen er echt grote silver palms met multi-colour tips voorbij met zeer heldere duidelijke kleuren... rood, groen en blauw... goed groot ook...

Oei wat zou ik die graag in mijn eigen finale willen verwerken....

Bovenaan