Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Britain, jij toevallig een idee? Tijdens de finale kwamen er echt grote silver palms met multi-colour tips voorbij met zeer heldere duidelijke kleuren... rood, groen en blauw... goed groot ook...
Oei wat zou ik die graag in mijn eigen finale willen verwerken....
Britain, jij toevallig een idee? Tijdens de finale kwamen er echt grote silver palms met multi-colour tips voorbij met zeer heldere duidelijke kleuren... rood, groen en blauw... goed groot ook...
Oei wat zou ik die graag in mijn eigen finale willen verwerken....
Op 3:46 min zie je stage maker uit de Event Line van Rubro. Waarschijnlijk wil je weten welke cakes je ziet op 5:45 min, dit is Prometheus uit de Crown Pyro Box.
Op 3:46 min zie je stage maker uit de Event Line van Rubro. Waarschijnlijk wil je weten welke cakes je ziet op 5:45 min, dit is Prometheus uit de Crown Pyro Box.
Paar keer film bekeken van de promotheus uit pyro box..... zeker mooie heldere kleuren het multi colour effect, maar is hem niet.... ik mis de zilveren tail van de multi colour sterren... maar is wel mooi.