75-mm zei:Ik ga dit jaar ook beginnen met schietten ben 16 .... kan karton 2 inch kopen bij handelaar voor 300 euro 144 stuks koop voor 75 euro 36 mortiertjes... leuk om mee te beginnen heeft iemand een filmpje van een 2 inch mortiertje uit karton?
Mokum-pyro zei:wat doet die man daar eigenlijk zeg? aangezien het mij lijkt alsof ze wisten dat dit ging gebeuren
75-mm zei:Ik ga dit jaar ook beginnen met schietten ben 16 .... kan karton 2 inch kopen bij handelaar voor 300 euro 144 stuks koop voor 75 euro 36 mortiertjes... leuk om mee te beginnen heeft iemand een filmpje van een 2 inch mortiertje uit karton?
bolboot zei:ja joh,gaat over 6 inch![]()
RBA zei:hoe hoog gaan
6'' & 4'' mortieren?
erik123nl zei:eerst even, ik ben het oneens met jullie zeikerige aanpak, probeer positieve kritiek op elkaar te geven niet te zeuren over wie wat precies gezegd heeft,
bolbootje, ik wens je erg veel plezier met je 4 ", het belangrijkste vind ik dat je oppast voor de omstanders, dus luister naar de mensen die het eerder hebben gedaan.
Ik woon vlakbij Nieuwegein, en ik weet niet of jullie dit in de kranten hebben gelezen maar daar is iemand voor het ogen van zijn maten overleden door te gaan kijken waarom het zo lang duurde met die mortier, van 6 " het ging toch goed, en zon ding kop je echt niet terug in die buis. Er staat nu een klein kruisje op die straat, maar een (fysiek, mentaal valt te discussieren) is dus overleden. pas dus in godsnaam op, en laat zon ding van 40 euro jou leven en dat van anderen niet wegnemen. veel plezier en succes
ik heb een doos gekocht van een jongen er zitten 10 lossen 6'' shells in ik wil graag info ontvangen wat jullie van 6'' ins vinden de klap en zo afstand die ik moet bewaren en of ik die in een woonwijk kan afschieten er schijnt ook 1 tje bij de zitten en salute alleen knal graag weel info over de 6 '' montieren