6 '' schieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolboot

Registered User
NLsandman zei:
Voor mensen een paar straten verder op is het heel mooi om te zien die 4 en 6 inch bommen, voor jezelf is het geen klap aan.
Ik heb zelf 4 inch geschoten en vondt het nogal tegenvallen omdat de shell veel te hoog gaat en de knal bijna niet te horen is.
Het enigste waar je een kick van krijgt is het afschieten, vooral het rennen,LOL

je moet dan ook niet in je straat doen en er 20 meter vanaf staan ofzo,
ik doe het wel ergens anders waar ik er 100m+ sta,

Tony

Administrator
Medewerker
bolboot zei:
je moet dan ook niet in je straat doen en er 20 meter vanaf staan ofzo,
ik doe het wel ergens anders waar ik er 100m+ sta,

Bolboot , ik wens je veel succes en plezier met je vuurwerk.
Ik wil alleen kwijt dat ik me zelf gelukkig prijs dat ik niet bij jou in de straat woont.
Ik hoop dat je de raad van de mensen op dit forum aaneemt want anders zou het weleens slecht met je af kunnen lopen.

Laatst bewerkt:

bolboot

Registered User
Tony zei:
Bolboot , ik wens je veel succes en plezier met je vuurwerk.
Ik wil alleen kwijt dat ik me zelf gelukkig prijs dat ik niet bij jou in de straat woont.
Ik hoop dat je de raad van de mensen op dit forum aaneemt want anders zou het weleens slecht met je af kunnen lopen.

je hebt wel gelijk tony,alleen ik ga geen 6'' schieten,3'' dat is redelijk op een grote parkeerplaats met geen autos nat.nauw 75mm is 75 meter afstand volgens de veiligheids eisen.ik ga zeker 100 staan,dus kan niet miss gaan.ik doe het volgens het boekje:p

Pyromaster2

Registered User
Houd het ook zo.
Niet alleen bij de eerste paar keer maar voor altijd.
Zo houd je de spanning maar ook de veiligheid en plezier erin,en vergeet niet dat echt 100% veiligheid niet bestaat,want dat ben je met het schieten van shells maar ook in je eigen huis niet eens.

bolboot

Registered User
Pyromaster2 zei:
Houd het ook zo.
Niet alleen bij de eerste paar keer maar voor altijd.
Zo houd je de spanning maar ook de veiligheid en plezier erin,en vergeet niet dat echt 100% veiligheid niet bestaat,want dat ben je met het schieten van shells maar ook in je eigen huis niet eens.

klopt je hebt gelijk ik zal het zoveel mogelijk fouten voorkomen,heb heel wat info en genoeg mankracht voor controle ed.

magic sky line

Registered User
bolboot zei:
klopt je hebt gelijk ik zal het zoveel mogelijk fouten voorkomen,heb heel wat info en genoeg mankracht voor controle ed.

jij kunt alles nog wel zo goed doen maar je hebt niet alles in de hand als het hard waait heeft de shell een andere baan dan jij denkt. en bij 54 km/p mag je officeel niet eens schieten nou vraag ik me af, of jij je dat zal bedenken voor je begint.
ook kan er een productie fout in de shell zitten waardoor die niet de lucht in gaat.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
bolboot zei:
.....dus kan niet miss gaan.

Ik heb je dit nou al een paar keer horen zeggen en ik vraag me af of je nou echt zo naïef bent ?

Het kan altijd mis gaan, je kan op alles de juiste manier doen waardoor je voor 99% zeker weet dat alles goed gaat, maar je kan nooit weten of het 100% goed gaat.

Ik krijg door die uitspraak telkens het gevoel dat je geen idee hebt van wat je van plan bent. Terwijl je toch telkens beweerd dat je dat wel weet.

bolboot

Registered User
Michel_G zei:
Ik heb je dit nou al een paar keer horen zeggen en ik vraag me af of je nou echt zo naïef bent ?

Het kan altijd mis gaan, je kan op alles de juiste manier doen waardoor je voor 99% zeker weet dat alles goed gaat, maar je kan nooit weten of het 100% goed gaat.

Ik krijg door die uitspraak telkens het gevoel dat je geen idee hebt van wat je van plan bent. Terwijl je toch telkens beweerd dat je dat wel weet.

was meer van dat ik op de hoogte was van alles, en dat ik verwachte dat het niet mis zou gaan,niet doordenken aub,btw heb al een 4'' geschoten.en ik stond op 200 meter,en wind dat voel je heus wel of het windkracht 6 is,ben niet gek dat ik ga schieten straks vliegt dat ding naar me toen.

btw mensen 6'' vergeet ik helemaal ik ga niet hoger dan 4''.heb het dan nu liever over de veiligheid over 4''.Het is me goed bevallen en het is goed gegaan,en mensen ik schiet niet in woonwijken dat hoef ik ook niet meer te horen,

de pyromaniac ©

Registered User
hier een filmpje van een paar mortier bommen die niet helemaal goed gaan

caliber 4 inch

het filmpje

kan je zien wat een geweld het eigenlijkt is
dit filmpje zeg meer dan al deze verhalen hier boven

en kijk maar goed naar het mannetje die er bij staat om een idee te krijgen hoe groot zo een peony uitwerkeng is

doe er mee wat je wil

groetjes de pyromaniac ©

bolboot

Registered User
de pyromaniac © zei:
hier een filmpje van een paar mortier bommen die niet helemaal goed gaan

caliber 4 inch

het filmpje

kan je zien wat een geweld het eigenlijkt is
dit filmpje zeg meer dan al deze verhalen hier boven

en kijk maar goed naar het mannetje die er bij staat om een idee te krijgen hoe groot zo een peony uitwerkeng is

doe er mee wat je wil

groetjes de pyromaniac ©

zo heh was dat 4 inch,wat zijn die van mij dan klein

http://rapidshare.de/files/5505764/SV_A0112.mp4.html

kijk dit filmpje van mij maar.kwaliteit niet te best maar je ziet wel duidelijk de uitwerking.

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Dat komt omdat jou shell wel gewoon omhoog (100m) gaat zoals het hoort.
De Pyromaniac wil je duidelijk maken hoe groot het effect is als het op de grond blijft waar het niet hoort,.

bolboot

Registered User
ik heb daar dan niet veel verstand van in het nemen van grotes als hij op de grond zou klappen. maar nu weet ik het wel belangrijk filmpje,

nog bedankt

THE SHARE-MAN

Registered User
ik schiet nu zelf al een kleine 10 jaar shells, maar ik ben nooit verder gegeaan dan de 5 inch.

waarom???

ja iik vind dat 5 inch wel eigenlijk voldoende is. en durf toch niet aan die 6 inch te wage
het is een enorme burst en ik heb de 6 inch cilinders al eens inmijn handen gehad vond het maat wel eng die grote...

ik hou het bnij 5 inch en zal nooit verder gaan, denk ook aanmijn portomonee als ik al hoor dat een 10 tot 12 inch shell al een 250 tot 350 kost pffffffffffffffffffff

nee dank je :w

Mats

Registered User
Hey Bolboot, wel een beetje raar dat je in je startpost zegt dat je nog nooit hebt geschoten, en nu ineens een 4'' hebt geschoten.
Vind je zelf ook niet?

bolboot

Registered User
roel zei:
Hey Bolboot, wel een beetje raar dat je in je startpost zegt dat je nog nooit hebt geschoten, en nu ineens een 4'' hebt geschoten.
Vind je zelf ook niet?

mensen 4 inch heb ik ook getest,alleen dat filmpje kan ik niet convertenm was met een telefoon opgenomen.deze ook trouwens maar deze lukte wel on te converten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan