GiveMePow(d)er zei:"zo wat ik sta er 200 meter vanaf als ik het zou doen dus zie het wel degelijk"
wordt een knap sprintje dan, of een HELE lange lont...
Hele lange lont een meter dus 40 sec om te renne ongeveer
GiveMePow(d)er zei:"zo wat ik sta er 200 meter vanaf als ik het zou doen dus zie het wel degelijk"
wordt een knap sprintje dan, of een HELE lange lont...
NLsandman zei:Voor mensen een paar straten verder op is het heel mooi om te zien die 4 en 6 inch bommen, voor jezelf is het geen klap aan.
Ik heb zelf 4 inch geschoten en vondt het nogal tegenvallen omdat de shell veel te hoog gaat en de knal bijna niet te horen is.
Het enigste waar je een kick van krijgt is het afschieten, vooral het rennen,LOL
bolboot zei:je moet dan ook niet in je straat doen en er 20 meter vanaf staan ofzo,
ik doe het wel ergens anders waar ik er 100m+ sta,
Tony zei:Bolboot , ik wens je veel succes en plezier met je vuurwerk.
Ik wil alleen kwijt dat ik me zelf gelukkig prijs dat ik niet bij jou in de straat woont.
Ik hoop dat je de raad van de mensen op dit forum aaneemt want anders zou het weleens slecht met je af kunnen lopen.
Pyromaster2 zei:Houd het ook zo.
Niet alleen bij de eerste paar keer maar voor altijd.
Zo houd je de spanning maar ook de veiligheid en plezier erin,en vergeet niet dat echt 100% veiligheid niet bestaat,want dat ben je met het schieten van shells maar ook in je eigen huis niet eens.
bolboot zei:klopt je hebt gelijk ik zal het zoveel mogelijk fouten voorkomen,heb heel wat info en genoeg mankracht voor controle ed.
bolboot zei:.....dus kan niet miss gaan.
Michel_G zei:Ik heb je dit nou al een paar keer horen zeggen en ik vraag me af of je nou echt zo naïef bent ?
Het kan altijd mis gaan, je kan op alles de juiste manier doen waardoor je voor 99% zeker weet dat alles goed gaat, maar je kan nooit weten of het 100% goed gaat.
Ik krijg door die uitspraak telkens het gevoel dat je geen idee hebt van wat je van plan bent. Terwijl je toch telkens beweerd dat je dat wel weet.
de pyromaniac © zei:hier een filmpje van een paar mortier bommen die niet helemaal goed gaan
caliber 4 inch
het filmpje
kan je zien wat een geweld het eigenlijkt is
dit filmpje zeg meer dan al deze verhalen hier boven
en kijk maar goed naar het mannetje die er bij staat om een idee te krijgen hoe groot zo een peony uitwerkeng is
doe er mee wat je wil
groetjes de pyromaniac ©
Mokum-pyro zei:wat doet die man daar eigenlijk zeg? aangezien het mij lijkt alsof ze wisten dat dit ging gebeuren
roel zei:Hey Bolboot, wel een beetje raar dat je in je startpost zegt dat je nog nooit hebt geschoten, en nu ineens een 4'' hebt geschoten.
Vind je zelf ook niet?