Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
33ste internationale vuurwerkfestival Valencia oktober 2012.
Er is nog niks bekent als het gaat om pobla, misschien is er dit jaar niet eens een mascleta, daar ga ik maar vanuit. Valt het ook niet tegen! En ik vind het zo raar dat de schietbedrijven nog niet bekent zijn(voor de castillo's). Dit was vorig jaar al lang duidelijk rond begin september. Begin wel erg nieuwsgierig te worden namelijk...
Kijk Tony daar heb ik wat aan, m'n hartje gaat gelijk harder kloppen bij het horen van die 3 namen. Ik heb een lichte voorkeur naar Zaragozana als het gaat om de bommen, maar als Vicente een goede show neerzet heb ik er ook totaal geen problemen mee om het zo maar even te zeggen. Vielen dank!
Ja klopt poziloc goede show schoten ze toen. Veel mensen waren er enthousiast over dus dat is een goed teken. Wat vers bloed kan ook geen kwaad. 100 keer liever Europla dan Turis maar goed, daar gaat het nu niet over.
Europla schiet zoiezo een castillo dus dat is mooi. Maar als ik mag kiezen tussen het 2e bedrijf: Vicente of Zaragozana, dan ga ik toch voor de laatste. Met Vicente heb ik ook totaal geen probleem. Hun producten zijn ook super. Felle kleuren en interessante effecten hebben ze in huis, maar ze moeten het niet verneuken.
Ik hoop van harte dat dit zaragozA na wordt. Vicente kan volgens mij geen fatsoenlijke show meer schieten en zaragozana is bijna altijd wel goed. Europa is ook best goed al zie ik persoonlijk liever een vulcano of turis.
Ik hoop ook op Zaragozana, lekker flitsen !! Nog 2 weekies werken en dan mogen we weer. WE HEBBEN DR ZIN AN !!!
Ik heb nog niks kunnen vinden over de showtjes die vorig jaar op de 9e zijn geschoten in de buurt van Castellon (oropesa en nog een dorpje) . Iemand anders wel?
Heb ik ook nog niks over kunnen vinden Dennis010. Niet op amigospirotecnia, pirofan, startecnia of fiestas.net.. Ook niet op Google. Dus dat ziet er naar uit maar het zijn valencianen dus je weet het niet..
Kwam dit ook trouwens tegen op Youtube, een filmpje uit 2009! Moet gelijk denken aan mijn dagelijkse wekker tijdens Fallas Is de Despertada en Massanassa in oktober gestopt na 2009? Ik zou hier wel beelden van willen maken, geweldige video trouwens.
mm, Jammer van Vicente, maar Europla is best goed.
Anyway, de dag erop een Mascleta van Marti! Dus de afsluiter van deze mini-vakantie wordt sowieso goed.
Ja een klein beetje jammer dat het geen zaragozana is geworden maar ach, ik geniet al vrij snel daar in de bedding. Een veld vol met 80.000 eu aan Spaans geweld, 250mmtjes die op heerlijke afstand boven je kop uit mekaar klappen. Valencia kennende ook honderden salutes, genoeg single shots, candles en mooie thema's. En dat alles in een gebied waar het geluid o zo lekker weerkaatst. Lekkuurrrr
Nog even de datum en tijden van de vuurwerkshows in valencia:
*08 Oktober :
- Tijd : 00.00 uur.
- Wat: Castillo fuegos artificiales
- Waar : el Paseo de la Alameda (brug) stad Valencia.
- Geschoten door: Pirotecnia Vicente Caballer.