Datum: 18-03-2026
Plaats: Valencia
Tijd: 14:00
Wie: Pirotecnia Caballer FX
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik - wij hadden deze ook gemist omdat wij de keuze hadden gemaakt de wijk in te gaan waar ik geen spijt van had! Het is wat je schrijft een vlekkeloze deze keer. Kijken wat de schietlijst is in 2027 mijn jubelieumjaar!Tja, als je 14 dagen midden in Fallas zit heb je weleens een 'offday', Deze heb ik helaas moeten missen. In eerste instantie dacht ik. mwah, FX, ondanks dat ze elk jaar het merendeel van hun mascleta geweldig schieten {vind vooral hun kleurtjes op de grond altijd geweldig} gaat er altijd wel iets mis. zal je net zien dat ze dit jaar een vlekkeloze mascleta neerzetten. Ach, heb ik volgend jaar weer iets om naar uit te kijken.
Stja helaas heb ik deze gemist omdat wij de keuze hadden gemaakt de wijk in te gaan; overigens geen spijt van, maar maakt het dat je Vulcano wel live hebt gezien en CaballerFX vanaf beelden van El Debate wat het mest overeenkomt met de live belde, goede weergave van het geluid.Als ik terug kijk op de week dan vond ik de mascleta van CaballerFX misschien wel de beste van de week.
Het klopt voor mij gevoel gewoon en het was genieten.