Datum: 17-03-2026
Plaats: Valencia
Tijd: 14:00
Wie: Pirotecnia Mediterraneo
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van een inbeslagname op het Palau?Knoeperds van 97 gram op het plein. Mascleta-veteraan Jose Pla El Vallai doet voor het eerst sinds 50 jaar oordoppen in. ‘Dangerous’![]()
Het ruimt wel lekker op die harde knallers, het hele plein IS na de mascleta netjes opgeruimd (Vanaf 6:07 uur).Ik snap echt niet dat jullie naar die schelle audio van Vivir blijven luisteren
Zet het er zelf bij omdat ze "het verdienen" maar die audio..
Dus bij deze
Pirofan pirotecnia
Ik ben al bijna 15jr niet meer naar Fallas geweest en hou het totaal niet bij en derhalve vraag ik me af waarom er Nederlandse popo in de gesperde zone staat.Hierbij onze video van deze bruto Terremoto
Volgens mij stond er aan de andere kant ook politie. Ik vind het echt enorme triest dat een paar Nederlanders het zo ver hebben laten komen dat dit waarschijnlijk nodig is. Het is om kapot voor te schamen.Ik ben al bijna 15jr niet meer naar Fallas geweest en hou het totaal niet bij en derhalve vraag ik me af waarom er Nederlandse popo in de gesperde zone staat.
‘Toevallig’ pal voor één van de favoriete plekken van FPM en andere Nederlanders?’
O.a. zichtbaar rond minuut 06.35