Zink Pijlen Nederland

bob1

Registered User
ZINK PIJLEN NL DUTCH-FIREWORKS TIEL

Vanaf vandaag, zolang de voorraad strekt in MIDDEN NEDERLAND de ZINK PIJLEN NL

Voor een prachtige prijs van € 57,50 per pakket.

10 x 40 gram

Inhoud
Witte dop Weisse Blinker 2 x
Gouden dop Gold 3 x
Zilveren dop Silber Weide 2 x
Zwarte dop Leuchtkäfer 3 x

Bestellen op www.dutch-fireworks.nl

D

Deleted member 17038

Guest
Als ik zo een aantal paginas in dit onderwerp lees lijken de zink pijlen me een echte aanrader. Ik twijfel dan ook om deze te kopen. Zijn er nog betere alternatieven zoals de light year pijlen van zena? Of zijn de zink pijlen eigenlijk nergens mee te vergelijken?
Uit de bestaande filmpjes durf ik mijn wel of niet aankoop beslissing niet te maken.
Het enige wat ik er nu uit op kan maken is dat die light year effecten heel kort duren en dat de zink pijlen maar 3 of 4 effecten hebben op 10 pijlen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Kobajo

FPM Filmer
Als ik zo een aantal paginas in dit onderwerp lees lijken de zink pijlen me een echte aanrader. Ik twijfel dan ook om deze te kopen. Zijn er nog betere alternatieven zoals de light year pijlen van zena? Of zijn de zink pijlen eigenlijk nergens mee te vergelijken?
Uit de bestaande filmpjes durf ik mijn wel of niet aankoop beslissing niet te maken.
Het enige wat ik er nu uit op kan maken is dat die light year effecten heel kort duren en dat de zink pijlen maar 3 of 4 effecten hebben op 10 pijlen.

Goldmembers van Lesli, 4 pijlen 1 effect maar wel het grootste effect op de Nederlandse markt

bridge

Bronzen Member
even naar aanleiding van de hierboven gebruikte term leuchtkafer. Vrij vertaald betekend dit vuurvliegen, geloof ik. Het effect kan men het best vergelijken met pixie dust.

Let op: de 75 grams versies zijn qua doppen anders. daar is de Leuchtkafer zumbeispiel de zilveren dop.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Light year heeft ook maar 5 effecten. 2 x 5 effecten zitten erin.

Bovenaan