• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

*Youtube Kanaal* Gerwin van D

Ik kan je helaas niet helpen (zie net het verschil tussen een rotje en een vuurpijl :) :) ) maar de 1e is wel erg mooi. Was het blauw in het echt ook zo turquoise?

maar de 1e is wel erg mooi. Was het blauw in het echt ook zo turquoise?

Pfff dat durf ik niet meer te zeggen.

Maar ik heb mijn hersens nog even laten kraken welke dit ook al weer kon wezen, maar ik ben er achter welke deze was. Dit is de Black Stone van Broekhoff (van de set Mayhem Mine & Black Stone).

Back
Bovenaan