• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

YouTube Films Materiaal DEEL 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rendatore (Venezie)

rendentore filmpjes
Prachtige show was dit. Word ieder jaar geschoten ivm het vieren van de einde van de pest in het jaar 16 nog wat. Was een show van ruim 40 minuten en er werd geschoten vanaf 6 pontons. De gehele tijd was de lucht goed gevuld. Helaas kon ik wegens tijdgebrek niet zo dichtbij staan, maar zelfs vanaf enkele km afstand was het indrukwekkend.

Hier nog een filmpje van de finale.

Vuurwerkshow Herne. Film gevonden op youtube.
Ik heb geen aanvullende info.

Edit
Het ziet er uit als een show van Wagenvoort.

IK ben vandaag niet geweest want ik pak morgen die van Portugues mee maar er staat wel een film op youtube van de mascletadie vandaag is geschoten in Mislata door Pirotecnia Gori. Javiktala is er ook geweest alleen ik heb niet begrepen of hij ook zou filmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan