• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Youtube film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een leuk testje vanuit china waarbij ze testen of de gebruikte 27 stuks 36 shots 2,5" salute cakes een massa explosie zullen veroorzaken

Stukkie vuurwerk van 12 jaar terug.
Firma Wagenvoort in Numansdorp en de laatste secondes zijn van Hoogvliet.
grotere versie film komt later in het classic gedeelte

Classic vuurwerk 1996

Laatst bewerkt:
Hier een filmpje van 1 of andere sukkel die tijdens de voetbal wedstrijd Nederland-Oekraine een handfakkel aansteekt.
De man word ook uit het publiek gehaald en krijgt een stadion verbod.

Let vooral ook even op de spreekkoren van de supporters.
Auf Wiedersehen, Auf Wiedersehen, Auf Wiedersehe!!!

Tijdens het surfen kwam ik het volgende tegen: Les Commandos Percu.

Les Commandos Percu is een franse percussieband die de optredens combineert met vuurwerk. Of dit iets voor jou is kan je zien in het bijgevoegde filmpje.
Ben je heel enthousiast dan kan je ze gaan bekijken op 24 juni in Purmerend tijdens het Reuring zomerfestival. En op 15, 16 en 17 augustus zijn ze aanwezig in 's Hertogenbosch tijdens het Theaterfestival Boulevard 2008.

Dit was een tijdje terug op disovery, World's toughest jobs.

In deze aflevering loopt de presentator mee met het amerikaanse Premier Pyrotechnics.

Kan zijn dat je het als eens gezien hebt het is vrij oud namelijk.
Maar voor de gene die het nog niet gezien hebben bij deze.

World's toughest jobs: Pyrotechnician deel 1

World's toughest jobs: Pyrotechnician deel 2

Gr.

Laatst bewerkt:
tanx !!
bedankt voor het plaatsen, ik heb deze aflevering toen gemist en daar baalde ik wel van.
erg leuk/interessant filmpje :P
maar toch wel link zo, zonder elektrische ontsteking.
maar mooie shells wat de lucht in gaat !

Kwam deze tegen.

De crema van de Falla bij Nou Campanar tijdens Las Fallas 2008.

Ben blij dat ik hem nog even heb kunnen zien een half uurtje voordat ze hem aanstaken.

Gr.

Op mijn youtube channel staan veel vuurwerkfilmpjes.
Ik heb allle filmpjes zelf gemaakt!

www.youtube.com/jaspertjuh

(met oa. mijn vuurwerkkamer, de show bij Bataviastad vorig jaar, een paar consumentenshows, een Khom Loi ballon, een paar promo's en een zelfgemaakte vuurwerkcampagne)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan