XXL 140

FPM ProductBOT

Registered User
1007_Katan_XXL140_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over XXL 140[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1007[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 149,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]1/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]140[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 13/12/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Schitterende bak is het en wat een moordend tempo.
De boeketten in de tweede cake zijn echt giga groot.!!

D

Deleted member 17038

Guest
Demo Katan 2014 wide.

Demo Milheeze wide.

Laatst bewerkt door een moderator:

BillyF

Registered User
Net gezien op de demo en hoge verwachtingen gezien de films in dit topic, maar het was een mwa.
Effecten waren niet zo groots als ik verwacht had, zowel de crackling als de gouden boeketten waren niet zo groot en waren in de Ano Heaven 4 beter naar mijn mening.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben het eens met BillyF de effecten waren in vergelijking met de winkeliersdemo minder indrukwekkend maar ook niet slecht. Er is desondanks wel veel beter spul op de markt. Ik zal later films uploaden daar heb ik nu helaas geen tijd voor.

painkiller

Registered User
Net gezien op de demo en hoge verwachtingen gezien de films in dit topic, maar het was een mwa.
Effecten waren niet zo groots als ik verwacht had, zowel de crackling als de gouden boeketten waren niet zo groot en waren in de Ano Heaven 4 beter naar mijn mening.
Maak van Mwa maar gewoon slecht. Voor 150 piek is er zoveel beters te krijgen.
Ik ben op de demo geweest van Katan zelf en was toen al bang dat het te mooi zou zijn om waar te zijn, dat Is vanavond ook bewezen.
Ik heb nu al medelijden met de mensen die 150 euro hebben neergeteld voor de fanboxen.

rikkoenjeffrey

Registered User
Maak van Mwa maar gewoon slecht. Voor 150 piek is er zoveel beters te krijgen.
Ik ben op de demo geweest van Katan zelf en was toen al bang dat het te mooi zou zijn om waar te zijn, dat Is vanavond ook bewezen.
Ik heb nu al medelijden met de mensen die 150 euro hebben neergeteld voor de fanboxen.

Dat is ook 1 van de redenen dat ik dit jaar express niet voor het nieuwe spul ga zeker niet die dure!

D

Deleted member 17038

Guest
Als je het filmpje terug kijkt.... :sad: Niet een klein beetje slechter maar behoorlijk slechter.
Ik heb hem ook geplaatst onder het filmpje van de winkeliersdemo!

Laatst bewerkt door een moderator:

Chrissie81

Registered User
Deze viel vies tegen ja, erg slappe hap.. en dan voor 150,- euro.. Op de mega Cauliflower na, vond ik alles tegen vallen van Katan wat ze in Milheeze schoten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een enorm verschil met het productiefilmpje China.
Met name in het tempo van de box en per cake .!! Wat jammer..

Slomo

Banned
Goed bezig Katan!

Voor de mensen die al besteld hebben... Leer hier nou eens van! En koop even geen jaar Katan want ze nemen ons weer aardig in de maling.

Bovenaan