Witten (D, Pyroforum 2015)

gizmo75

Registered User
Voor de mensen die alleen vanavond gaan en dus nog niet weten waar het is: het kan zijn dat je Navi het adres niet kent. Voer dan het volgende adres in en volg daarna de pijlen langs de weg:

Rüschebrinkstraße 335, Dortmund, Duitsland

Tot vanavond!!

JefFreak

Registered User
Hmm toch wel apart,iemand die ik ken is daar al en Rüschebrinkstraße 335 daar schijnt totaal niks te vinden te zijn? en niemand weet daar iets af van Pyroforum word me verteld...

gizmo75

Registered User
Hmm toch wel apart,iemand die ik ken is daar al en Rüschebrinkstraße 335 daar schijnt totaal niks te vinden te zijn? en niemand weet daar iets af van Pyroforum word me verteld...

Het begint vanavond om 20.00u op die locatie. De beurs is in Witten ca. 20min. rijden verderop...

Het is een afgesloten bedrijventerrein waar je niet zomaar op mag. De ingang ziet er zo uit:

https://www.google.nl/maps/place/Rü...2!3m1!1s0x47b910cf8e0d543d:0x4c8f8c79ce4e388e

De meeste mensen van de organisatie zullen nu nog in Witten zijn. Laat die bekende van je vooral aan het einde van de middag nog eens proberen!!

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Het begint vanavond om 20.00u op die locatie. De beurs is in Witten ca. 20min. rijden verderop...

Het is een afgesloten bedrijventerrein waar je niet zomaar op mag. De ingang ziet er zo uit:

https://www.google.nl/maps/place/Rü...2!3m1!1s0x47b910cf8e0d543d:0x4c8f8c79ce4e388e

De meeste mensen van de organisatie zullen nu nog in Witten zijn. Laat die bekende van je vooral aan het einde van de middag nog eens proberen!!

Haha dat ben ik, Naja afgesloten... ik ben toch het terrein opgekomen haha, echter kon ik het nog nergens vinden dus zijn we lekker de stad in nu. Vanmiddag herkansing: )

RedBaron

Registered User
********* regen! :huh:

Maar goed, we hebben het mooiste van de avond gelukkig wel op video weten vast te leggen. Geniet van de show van Bavaria Fireworks samen met Pyrounion! Pas op je volume of je trommelvliezen als je een kop telefoon op hebt.. want ze dreunde aaardig door daar op dat verlaten veld, heerlijk hahaha!

Veel kijk plezier!

PS meer videos volgen nog :)

MichelWRX

Registered User
Was effe een stuk beter dan vorig jaar.
Had het eigenlijk al afgezworen vanwege vorig jaar maar na het zien van wat foto's toch maar gegaan.
Erg jammer van het weer maar leuke showtjes gezien.

Chrissie81

Registered User
Ondanks het heerlijke weer :hehe!: toch een lekker stukkie ( Italiaans) vuurwerk gezien ! Ook Jorge schoot enkele zeer leuke bommetjes tijdens hun showtje!

tronetti

Registered User
Ja, het was weer een gezellig dagje, weer veel bekenden gezien, zowel op de beurs als tijdens de demo.
Het weer zat behoorljk tegen, maar toch nog veel mooie dingen gezien, en ja, de 'paraploft' moest nog uit het vet.
Wat betreft de demo-avond, ik vond'm eigenlijk wat tegenvallen, zeker voor een jubileum.

Publiekstrekker was zeker Bavaria/Pyrounion, en hebben voor een mooi slotshow gezorgd.
Niet alles wat werd verschoten was van hun, er zat ook nog e.e.a. van Catapano bij, wat niet werd vermeld.
Maar de demo was zeker spectaculair. Ze hebben hier hun nieuwe blinkers geschoten, welke van erg goede kwaliteit waren.
Ook hun crackling effecten waren verbeterd. Bomba Piena diverse keren voorbij zien komen, geweldig.

Na de demo zijn Joshua, Marcel, en ik nog naar de set-up van Di Candia gegaan, waar we werden verwacht voor de 'afterparty'.
Een paar dagen terug kreeg ik te horen dat we door hun waren uitgenodigd voor een borrel.
Dus nog even snel een goede Single-Malt geregeld, wat erg werd gewaardeerd.
Tijdens de beurs hebben Marcel, Carmelo Di Candia, en ik al een borrel genoten, de sfeer zat er toen al in.
Na de show begon het uit te lopen op een gezellige boel, waar zelfs Joshua onder dwang van Carmelo een whisky moest meedrinken.
Voor de rest van de avond nam Joshua de rol op zich als barkeeper, wat'm erg goed afging:tounge:
Hoogtepunt was dat Carmelo de dummy 16" uit de bus pakte, en deze als een skippybal gebruikte, hahaha.
Onder luide aanmoediging van ons begon hij over het terrein te stuiteren....
Enfin, het was weer een avondje om niet snel te vergeten.
We zijn ergens vroeg in de morgen thuis gekomen, en ben als een wrak op bed gevallen, tsja, zo gaat dat toch?
's Avonds een vent, 's ochtends een wrak!:hehe!:

MichelWRX

Registered User
Lekker hoor.

Jorge en Lonestar.
Jorge was ook lekker bezig moet ik zeggen.
Lekkere cakes en mooie shells.

Lonestar had aardig het gas erop.
Lekker showtje ook.

*edit:

Laatste 2 uploads van Zaterdag.

Was weer gezellig met de freaks.

Laatst bewerkt:

chromeeh

Registered User
Zal ik dan een lekker rebels doen en beelden posten van vrijdag?
(Let op: Ik heb het alleen gefilmd, niet geschoten! Iets met disclaimer etc :p)

Speer:

Jorge:

Gaoo:

Nico:

Mocht YouTube vervelend doen:
[video=vimeo;123568557]https://vimeo.com/123568557[/video]

Lesli:

Heron:

Hestia:

Apel:

Mocht YouTube vervelend doen:
[video=vimeo;123568558]https://vimeo.com/123568558[/video]

Laatst bewerkt:

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
We zijn weer terug van het pyroforum wat erg gezellig was en waar we mooi vuurwerk gezien hebben!

Hieronder de demo van Jorge Fireworks, waar ik erg van genoten heb, mooie producten en leuk geschoten.

2761goed_Kopie_.JPG

2762goed_Kopie_.JPG

2763goed_Kopie_.JPG

2766goed_Kopie_.JPG

2768goed_Kopie_.JPG

2771goed_Kopie_.JPG

Hieronder de demo van Bavaria & Pyrounion.

2773goed_Kopie_.JPG

2775goed_Kopie_.JPG

2774goed_Kopie_.JPG

2776goed_Kopie_.JPG

2777goed_Kopie_.JPG

2779goed_Kopie_.JPG

2778goed_Kopie_.JPG

2780goed_Kopie_.JPG

2781goed_Kopie_.JPG

Moontan

Moderator
Medewerker
De datum van Pyroforum 2016 staat inmiddels ook vast:
18 maart en 19 maart 2016 (Saalbau Witten)

Valt dus samen met Fallas 2016!!

Bovenaan