Witten (D, Pyroforum 2015)

RedBaron

Registered User
Foto van Jorge van hun schietsystem voor hun shows\demos voor het Pyroforum:

11070996_825239020874965_4163975831791882747_n.jpg

gizmo75

Registered User
Bij de buren maken bezoekers aan het Pyroforum zich een beetje zorgen over een eventueel verplichte Milieusticker die op je auto zou moeten zitten. Ik heb het ff uitgezocht:

De Milieusticker heb je in een beperkt deel van Duitsland nodig. En dan vooral ook nog eens lokaal en niet op de snelweg.

Dortmund valt voor een gedeelte binnen een zone waar je die sticker nodig hebt. Maar het schietterrein valt er net precies buiten! Je hebt dus geen sticker nodig, vooral ook niet omdat de toegang naar het terrein direct onderaan een snelwegafrit zit. Dus als je Dortmund verder niet in gaat heb je geen sticker nodig, anders wel. Witten valt ook buiten het gebied.

Hierbij een kaartje waarop de zone in het groen is aangegeven waar je wel een sticker nodig hebt, de schietlocatie herken je aan de rode ster:

Milieusticker.jpg

Bron: http://gis.uba.de/Website/umweltzonen/index.html

Toch een sticker bestellen? Dat doe je hier, maar let op duurt wel 3 werkdagen: http://www.milieusticker.nl/

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Ik heb er vrijdag 1 in een ANWB winkel besteld. Die vertelden mij dat het tot 5 werkdagen zou duren en hij was vandaag al binnen! Maak er meteen een dagje Dortmund van.

gizmo75

Registered User
Inmiddels is bevestigd dat Bothmer de enige is die uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden niet zal schieten. Alle overige schietbedrijven hebben bevestigd dat zij wat hun betreft wel zullen schieten. Ook met de autoriteiten, zowel lokaal als nationaal, is gesproken en zij hebben hun akkoord gegeven voor het doorgaan van het evenement inclusief demo's op beide dagen. Nu het weer nog...

tronetti

Registered User
...en dat is minder. Misschien de paraploft nog wel uit het vet halen.
Max temp. 11 graden
Min temp. rond 0
Neerslagkans is 90%
Windkracht 4

Maar dat zijn slechts verwachtingen!

Ik zelf ga uit van; hele avond regen, windkracht 9, en temp. van 1 graad.
En je zal zien dat het dan allemaal reuze meevalt!

Bovenaan