Witten (D, Pyroforum 2015)

paulus01

Registered User
De locatie voor de demonstratie op zaterdag zal anders zijn dan vorig jaar - dit is wat ik lees in onze feuerwerks-forum. Vorig jaar was het niet toegestaan om shells groter dan 100 mm te gebruiken (Firma Nico wilde niet schieten - ze waren echt boos .. en ook jammer voor Di Candia, ze had veel meer leuke dingen in hun transporter.. ^^ ) - Deze editie zullen we waarschijnlijk een nieuwe locatie zien.

(please excuse my dutch, guys... I can understand most of it but writing is still a big task for me..:hehe!:)

Heel duidelijk wat je schrijft hoor!
Maar als ik tussen de lijnen door lees - dan zou wellicht >100mm erin kunnen zitten deze editie? :D

RedBaron

Registered User
Heel duidelijk wat je schrijft hoor!
Maar als ik tussen de lijnen door lees - dan zou wellicht >100mm erin kunnen zitten deze editie? :D

Groter ja.. vorig jaar was het "maar" tot 100mm. De italianen hadden toen al het nodige bij wat een stukkie groter was. maar dat mocht niet geschoten worden. Ik ga er vanuit dat de Italianen nu wél het wat grotere cilinder werk mogen afschieten :tounge:

paulus01

Registered User
Groter ja.. vorig jaar was het "maar" tot 100mm. De italianen hadden toen al het nodige bij wat een stukkie groter was. maar dat mocht niet geschoten worden. Ik ga er vanuit dat de Italianen nu wél het wat grotere cilinder werk mogen afschieten :tounge:

Dan is het hier naartoe gaan al helemaal een no-brainer! :D

gizmo75

Registered User
Zojuist heb ik contact gehad met de organisator van het Pyroforum. De schietlocatie zal dit jaar NIET in Witten zijn. Op die locatie was namelijk sprake van beperking qua maximale diameters. Diverse schietbedrijven hebben aangegeven grotere diameters te willen schieten. Er is hiervoor een schietlocatie gevonden waar dit wel mogelijk en toegestaan is. Dat is geworden:

Westfalenhütte
Springorumstraße, 44145 Dortmund
Starttijd 20.00 uur op beide dagen

Dit terrein ligt volgens de organisator op ca. 20min. rijden van het Pyroforum-terrein.

Aangezien het Pyroforum dit jaar haar 10-jarig jubileum viert zal er met name op zaterdag flink worden uitgepakt door 10 verschillende schietbedrijven alleen al op zaterdagavond. Parkeergelegenheid is er voldoende, volg de borden en instructies!

Steef-Kaboom

Registered User
Zojuist heb ik contact gehad met de organisator van het Pyroforum. De schietlocatie zal dit jaar NIET in Witten zijn. Op die locatie was namelijk sprake van beperking qua maximale diameters. Diverse schietbedrijven hebben aangegeven grotere diameters te willen schieten. Er is hiervoor een schietlocatie gevonden waar dit wel mogelijk en toegestaan is. Dat is geworden:

Westfalenhütte
Springorumstraße, 44145 Dortmund
Starttijd 20.00 uur op beide dagen

Dit terrein ligt volgens de organisator op ca. 20min. rijden van het Pyroforum-terrein.

Aangezien het Pyroforum dit jaar haar 10-jarig jubileum viert zal er met name op zaterdag flink worden uitgepakt door 10 verschillende schietbedrijven alleen al op zaterdagavond. Parkeergelegenheid is er voldoende, volg de borden en instructies!

Klinkt goed! Ik ben erbij :)

gizmo75

Registered User
Het ligt in een industriegebied, wat meer aan de rand van de stad met enorme braakliggende terreinen:

Westfalenh_tte.jpg

nicogroenlo

Registered User
Is er toevallig iemand die aleen naar witten gaat heb mun voet gebroken en ben nog op zoek naar een chauffeur misschien niemand in de buurd van groenlo we zijn met 3 man hoeft niet voor nix

Groeten

Moontan

Moderator
Medewerker
Bericht van Feuerwerk.net:

VINO e BIRRA in Witten

Das Motto unserer Show am 28.03.15 beim Pyroforum in Witten. In diesem Jahr präsentieren wir ein deutsch-italienisches Pyromusicale. Das Showdesign und die Bodeneffekte stammen aus dem Hause Bavaria Fireworks. Die Bomben von Di Candia und Catapano stammen vom deutschen Importeur Pyrounion.
Lasst euch verzaubern von der Kombination aus deutschen und italienischen
Qualitätsprodukten in Harmonie zu bayerischen und italienischen Klängen.
Mit großen Kalibern wird natürlich nicht gespart !!!

Ciao und Servus, wir freuen uns auf euren Besuch.
Bavaria Fireworks, Pyrounion mit Di Candia und Catapano

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ge-update met nieuwe info:
Demo's o.a. van:
Laserworld
Nico Lunig
Comet
Speer pyrotechnik
En Jorge met demo's op Vrijdag (consu) en Zaterdag (prof.)!

Bovenaan