Witten (D, Pyroforum 2015)

gizmo75

Registered User
Re: Pyroforum 2015 (D)

vorig jaar was die avond wel besloten, maar kon je er in principe gewoon bij zijn omdat het geschoten werd op het zelfde terrein als waar de dag erop de grotere demos plaats vonden, Dat terrein is open en kan je gewoon vanaf de openbare weg die demo bekijken. Het was de 1e dag niet alleen theatervuurwerk\PSE maar ook veel (duits) consumenten vuurwerk.

Waar ik zelf vorig jaar ontzettend van genoten heb was de Demo van Di Candia en de show van Bavaria.

In het verlengde hiervan: is er al bekend waar er dit jaar geschoten gaat worden? Is dat op dezelfde locatie als vorig jaar? En zal dit jaar dan weer beide avonden daar geschoten worden of gaan ze weer terug naar de eerdere opzet waarbij de eerste avond ook echt besloten is?

Reverser

Registered User

In het verlengde hiervan: is er al bekend waar er dit jaar geschoten gaat worden? Is dat op dezelfde locatie als vorig jaar? En zal dit jaar dan weer beide avonden daar geschoten worden of gaan ze weer terug naar de eerdere opzet waarbij de eerste avond ook echt besloten is?

Zoals ik van de Duitse forums kan lezen is de eerste avond besloten. En de 2e avond toegangelijk voor publiek en het begint om 2000 uur. Locatie is weer Saalbau Witten

RedBaron

Registered User

het is weer in witten zo ver ik weet.. die Locatie vorig jaar was wel goed.. ik heb nog geen info of het weer op dezelfde locatie is.. Is dat wel het geval dan kan je daar gewoon heen.. je kan alleen dan niet zelf het terrein op.. maar vanaf de openbare weg is het dus gewoon te volgen.

Ricardo1979

Registered User

Zal er eens over na denken. Vorig jaar slechte na smaak gehad. Ze hadden mijn banden leeg laten lopen door de ventielen er uit te draaien.
Maar dankzij een mede freak toch nog thuis gekomen.

RedBaron

Registered User

Zal er eens over na denken. Vorig jaar slechte na smaak gehad. Ze hadden mijn banden leeg laten lopen door de ventielen er uit te draaien.
Maar dankzij een mede freak toch nog thuis gekomen.

Je was niet de enige, er waren er meer.. en opvallend alleen maar autos met een geel kentekenplaat..

Ricardo1979

Registered User

Je was niet de enige, er waren er meer.. en opvallend alleen maar autos met een geel kentekenplaat..

Idd dat viel mijn ook op, als ik ga zet ik de auto ook niet meer in dat dood lopend straatje. Maar eigenlijk moet zoiets dat niet laten verpesten er zat leuk spul tussen vorig jaar en we zijn dan alweer een week terug van fallas. Anders krijg ik afkick verschijnselen:smiling:

Laatst bewerkt:

subarufreak

Registered User

Zoals elk jaar weer enorm aan het twijfelen om hier heen te gaan...

gewoon doen al was het alleen maar voor de gezelligheid onderling met de freaks (heb er afgelopen jaar veel gezien ) en het leuke is zo leer je er steeds meer kennen .
kom de laaste jaren steeds vaker dezelfde tegen en das toch wel gezellig,maar ook kwa vuurwerk loop je daar zeer zeker niks mis .

grtzz

RedBaron

Registered User

via facebook wat fotos van Bavaria en Pyrounion\Di Candia die blijkbaar druk bezig zijn met de productie voor hun show voor het Pyroforum:

Bavaria:

10923397_801210446598728_2534826225494775716_o.jpg

Pyrounion \ Di Candia:

10926416_10205012992077155_5681545685004316860_n.jpg

:tounge:

NightFlyer

Registered User
het is weer in witten zo ver ik weet.. die Locatie vorig jaar was wel goed.. ik heb nog geen info of het weer op dezelfde locatie is.. Is dat wel het geval dan kan je daar gewoon heen.. je kan alleen dan niet zelf het terrein op.. maar vanaf de openbare weg is het dus gewoon te volgen.

De locatie voor de demonstratie op zaterdag zal anders zijn dan vorig jaar - dit is wat ik lees in onze feuerwerks-forum. Vorig jaar was het niet toegestaan om shells groter dan 100 mm te gebruiken (Firma Nico wilde niet schieten - ze waren echt boos .. en ook jammer voor Di Candia, ze had veel meer leuke dingen in hun transporter.. ^^ ) - Deze editie zullen we waarschijnlijk een nieuwe locatie zien.

(please excuse my dutch, guys... I can understand most of it but writing is still a big task for me..:hehe!:)

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
De locatie voor de demonstratie op zaterdag zal anders zijn dan vorig jaar - dit is wat ik lees in onze feuerwerks-forum. Vorig jaar was het niet toegestaan om shells groter dan 100 mm te gebruiken (Firma Nico wilde niet schieten - ze waren echt boos .. en ook jammer voor Di Candia, ze had veel meer leuke dingen in hun transporter.. ^^ ) - Deze editie zullen we waarschijnlijk een nieuwe locatie zien.

(please excuse my dutch, guys... I can understand most of it but writing is still a big task for me..:hehe!:)

Its very good readable Christoph. Thank you for this info. We will see soon in the next weeks wat the location will be! :hehe!:

Firecrack-R

Registered User

Je schrijft beter dan een hoop Nederlanders zelf! Bedankt voor de informatie.

Bovenaan