Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
naam: ischa leeftijd: 23 hobbys: vuurwerk,feesten ,pokeren,gamen,uitgaan liefde: nu nog maar ff niet geniet te veel van mn vrijheid:nuts: werk: chefkok
Naam: Eugene Leeftijd: 26 Woonplaats: Doetinchem Beroep: Research Assistant bij Nuon Helianthos (solar cells) Hobby: Vuurwerk, Motor rijden, gamen Liefde: Plannen om samen te wonen
Naam: Patrick Leeftijd: 28 Woonplaats: Almere Beroep: Werk bij de NOS in Hilversum Hobby: Vuurwerk, vissen, filmen/monteren Liefde: Samenwonend + papa van kleine Robin (9 maanden nu alweer) website:Vuurwerkfan
Naam: Nick Leeftijd: 38 Woonplaats: Hoofddorp Beroep: ICT Consultant & Ontwikkelaar Hobby's: Vuurwerk (in alle facetten), videomontage en muziek Liefde: Getrouwd en vier vuurwerkvriendelijke kids Websites:www.vuurwerkmuseum.nl - www.vuurwerkveilig.com - www.vuurwerktraditie.nl
Naam : Vinnie (Vincent) msn : Vinnievuurwerk@hotmail.com lokatie : Spijkcity leeftijd : 35 half beroep : Allround after sales monteur in de automatische deuren (al bijna 13 jaar) (je kent ze wel van die oranje pijlstikkers op de deur) liefde : Samenwonend met Monique en een zoon van 6 (Xander) en een dochter (Senna) die over een paar uurtjes haar eerste verjaardag viert. hobby's : tjaa vuurwerk geloof ik. avond fotografie, potje snookeren op zo'n tafel met een groen laken en van die gekleurde ballen. vuurwerk verslaaft sinds : 1995 (schat ik) heeft een hekel aan : file rijden en wachten.
Naam: Koen Leeftijd: 18 Woonplaats: Houten (onder Utrecht) Beroep: Bakker bij Albert Heijn School: Net mijn havo afgerond en geslaagd! Hobby's: Fietsen, fotograferen, muziek luisteren, uitgaan, gamen @ xBox 360 oja en vuurwerk:cheesy: Liefde: Intresse? Bel dan ... Overigen: Momenteel bezig met mijn rijbewijs
(Rechts met bruine jas ben ik, hier in Hilversum aan het opbouwen)