Wesel PPP Tage Feuerwerk

gietjo

Registered User
Heb toch kunnen regelen dat vrouw lief anders vervoer kreeg, dus ik ben maar gegaan. Na een uurtje rijden was ik er. Takke druk daar. 10 min lopen, kwam ik echt in de drukte terecht. pfffff. iets over tienen begon dan de show. Heb een paar filmpjes gemaakt, met mn huis tuin en keuken camera. Ik moet zeggen was een leuke show en rustige om te zien. veel variatie, maar ook hier mogen ze volgend jaar van mij de muziek weglaten. Miste wel een echte finale.
bij deze de 3 filmpjes. Kwaliteit is geen bijzonderheid!!!

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Ook ik ben weer terug in het hollandsche land, leuke afwisselende show gezien, op een inderdaad afgeladen rheinpromenade.
Was weer een ouderwets duits drama om weg te komen, maarja je moet er wat voor over hebben.
Foto's en video ga ik morgen even uitgebreid de tijd voor nemen en volgen dus!

gietjo

Registered User
Michel, ik heb ook echt letterlijk 5 meter achter je gestaan, aan de positie van je foto's te zien, en misschien iets meer naar links. Rechts van het "Wesel" bord. Maar door de drukte kon je weinig zien qua mensen en of camera's

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Foto 3 is erg gaaf michel, de kleur verschillen tussen de verschillende camera's hier op het forum zie je ook erg goed.

Michel_G

Zilveren Member
Hmmz, was er al bang voor dat het filmpje nogal tegen zou vallen, had helaas pas tegen het einde in de gaten dat de focus niet goed stond. Toen nog wel iets bijgesteld, maar niet genoeg.... Nogal jammer.....

Doet ook jammer genoeg geen recht aan de show...

Maar even back to business, mijn mening over de show:
Leuke afwisselende show. Zat met regelmaat mooie opbouw in de beelden en werd ook vaak mooi in lagen geschoten. Mooi voorbeeldje hiervan (iets minder mooi op film) waren de ontzettend goede groene falling leave shells. Hieronder werd tegelijkertijd een fan shape blokje met exact dezelfde kleur groene leaves geschoten, wat een erg mooi effect gaf. Overgrote gedeelte van de shells was gewoon van erg goede kwaliteit en beelden/effecten waren vaak ook erg goed gecombineerd kwa kleur en effect. Ook de variatie in kleuren en effecten was gewoon goed.

Ben het echter ook wel met Gietjo eens dat de show een echte finale miste. Zat net even te weinig tempoversnelling in en miste ook net een kleine 'kick'.

Zeker de moeite om volgend jaar weer een keer te bekijken en weer een nieuwe kans te krijgen om te filmen, want dit was toch een beetje droevig :tounge:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind de 3rde foto ook heel mooi! Precies goed genomen.
De 4de foto vind ik ook apart alleen jammer dat de rode sterren er doorheen branden. De film heb ik nog niet gezien.

Thanx voor het delen allen!

bridge

Bronzen Member
Ik vind dit toch een prima show. De kwaliteit van de shells valt mij ook op. Zitten erg goeie kleurcombi's bij. Ziet er goed uit.

Michel_G

Zilveren Member
Werden inderdaad ook gewoon een hele hoop mooie shells geschoten. Was gewoon duidelijk te zien dat het een showtje was waar overna gedacht is. Zowel qua kwaliteit van de bommen, als de combinaties van effecten en kleuren. Ook de diversiteit in de verschillende beelden was keurig, heb heel veel verschillende dingen gezien.

Bovenaan