10 november 2006 #41 S skupje Registered User He' schuim van harte gefeliciteerd jongen met de benoeming, en nu maar niet te veel schuimen he. (tong) Grtz Skupje.
He' schuim van harte gefeliciteerd jongen met de benoeming, en nu maar niet te veel schuimen he. (tong) Grtz Skupje.
10 november 2006 #42 GMP82 Zilveren Member Hey Schuim, pas op met je woordgebruik he, voor je het weet lig je dood op straat Maare, succes en have fune moet lukken dacht ik zo
Hey Schuim, pas op met je woordgebruik he, voor je het weet lig je dood op straat Maare, succes en have fune moet lukken dacht ik zo
10 november 2006 #44 Tony Administrator Medewerker Inderdaad mannen Schuim is een Part-Time moderator geworden in deze drukke tijden. Daarbij is member WIZZ vandaag het team komen te versterken. Beide Welkom en Vriendelijk Bedankt..
Inderdaad mannen Schuim is een Part-Time moderator geworden in deze drukke tijden. Daarbij is member WIZZ vandaag het team komen te versterken. Beide Welkom en Vriendelijk Bedankt..
10 november 2006 #47 S Son-T Registered User Wizz welkom bij deze (prettig)gestoorde groep van modders. Veel plezier toegewenst. Son-t
10 november 2006 #48 A appiehappie Registered User Hurrah, welkom Wizz en succes als modererende factor op FPM (bigg)
10 november 2006 #49 F Feuerwerk Registered User Avond en succes met het passen op de kindjes (laugh)
10 november 2006 #50 Tony Administrator Medewerker En daar is de laatse die we er op dit moment bij vragen. Hopelijk gaan we het nu wel redden.. Welcome sigarenboer...uuh THe Cigarman
En daar is de laatse die we er op dit moment bij vragen. Hopelijk gaan we het nu wel redden.. Welcome sigarenboer...uuh THe Cigarman
10 november 2006 #51 D Denendo Registered User De Cigarman, welkom en ook u werkse in deze drukke tijden..(yes)
10 november 2006 #57 B bob1 Registered User Wizz man en Cigaren man, Succes in deze drukke tijd met het modden van de hele boel.(tong)
11 november 2006 #58 F Firespree Registered User Nou zou ik na deze hele rij moderators en friends maar eens als gewoon lid julie veel succes en plezier wensen (laugh) Bij deze(win) (radar)
Nou zou ik na deze hele rij moderators en friends maar eens als gewoon lid julie veel succes en plezier wensen (laugh) Bij deze(win) (radar)