Z@P
Registered User
Eigenlijk het beste weer sinds jaren gehad, beetje wind, niet te koud, droog, prima zicht ook. Echt genoten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De kometbomber 2 heb ik geprobeerd, maar zelfs die zag ik niet...............volgend jaar heb je iets wat een ander niet heeft..............altijd leukBekijk bijlage 9760
Dit was het om 0.15 hier, ben toen gestopt tot 01.00 en toen nog kunnen genieten van mn laatste overgebleven cakes.
Flink afzien, en heb Funke nu nog niet in al zn pracht mogen bekijken, maar genieten was het wel zeker!
Volgens mij klaarde het om een uur of 2 een beetje op, want van onder de douche hoorde ik het tekeer gaan buiten, sneakte uit het doucheraampje en zag de huizen aan de overkant weer en wat dikke boxen de lucht ingaan. En daardoor sloeg het ook direct weer dicht trouwens. Maar goed, ik onder de douche en (hopeloze aanpakker) het spul allang veilig weggeborgen...dat wordt inhouden qua uitgaven dit jaar. Alleen weer nieuwe voorraad fonteinen nodigPot en potdicht hier! Ff wat gejank en geknal de lucht in, wat fonteintjes, en volgend jaar geld besparen![]()
...dat wordt inhouden qua uitgaven dit jaar. Alleen weer nieuwe voorraad fonteinen nodig![]()