Weco Italiaanse Cylinder Blitzknallbombe

Pyromaster2

Registered User
Big-Boss zei:
IK ben de vinder ervan en wat jij zegt klopt egt niet!!!!

jcwt freak je weet wel beter he vraag anders ffkes op msn....

Deze zijn van WECO mensen het is een Blitzknallbombe klasse IV en geen italiaanse bom want dat is een uitje dus aub bespaar me de moeite.

Deze gaat gewoon net zo hard als een normale salute.

Flash van de kruiterij -> daar komt nog meer druk af al seg ik het zelf.
Ik heb ze geschoten met een glasfiber pijp en een bonbridge 3" doet de mortier nog meer verplaatsen als deze..........:w

Ten eerste gefeliciteerd dat jij de vinder bent, wat dus echt niet zo is want afgelopen jaar is het de eerste jaar dat ik je zie en de foto van degelijke 75mm. italiaanse cylinders van weco en in dit geval ook de 75mm. cylinder was al te vinden op VWP, voordat deze post kwam, dus wat kraam je nou voor een onzin?
Alleen de pic is nu offline, maar zal wel weer een keer online komen.
Het zijn gewoon vervangers van de Lidu 3'' titanium salute's die geimporteert werden door Weco, dus zo bijzonder zijn die dingen echt niet, gewoon een vervanger op de zwarte markt.
Omdat de 3'' Titanium salute's onder 1.1 vallen werdt het moeilijk om ze te importeren omdat china ook steeds strenger wordt met deze regels.
En nu zul je de makeladij van salute's steeds vaker binnen europa zien, zoals italie, duitsland enz.
Maar er zijn merken die gewoon hun salute's nog uit china vandaan halen.

En aangezien ik je niet vaker heb gezien zoals in begin 2005 of het jaar 2004 merk ik toch dat je niet zo heel lang in dit onderwerp zit en je praat erover net als je alle merken en gangbare shells hebt geschoten.:w

Laatst bewerkt:

Ruffneck

Registered User
album_picm.php

als ik me niet vergis zijn het deze knapen

Laatst bewerkt:
Bovenaan