• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Wassenaar

Word geschoten door Holland Vuurwerk Group.

Filmpje van vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Dit is alweer de film van 2 jaar geleden poziloc.
Mijn film van vorig jaar moet ook ergens op youtube/vimeo staan.
als het goed is zijn we er dit jaar weer bij.

hier is de film van 2010.

[video=vimeo;14091388]http://vimeo.com/14091388[/video]

Ook ik ben gisteravond in Wassenaar wezen kijken.
ik vond de show minder als vorig jaar.
hierbij mijn film.

Ik zie de laatste maanden heel veel goeie shows in Ned voorbijkomen. Beter dan pakweg 2 jaar terug. Deze show in Wassenaar maar daar een zeer negatieve uitzondering op.

steeds hetzelfde, zonder enige gedachte geschoten. Ongetwijfeld zal het budget er een rol bij spelen, maar dit is toch wel heel erg waardeloos.

Sorry dat ik t moet zeggen maar ik denk dat ik met t zelfde budget een 10x betere consu show neer kan zetten.
1 woord voor deze show SLECHT!

Back
Bovenaan