Wasp

Booomy

Registered User
Heb hem nu 3 jaar achter mekaar gehad en blijft een super leuk effect. Wil hem volgend jaar in me show doen maal 4.

Poziloc

FPM Hangouderen
De gezichten van de omstanders is alleen al leuk om te zien...mensen gaan spontaan lachen als ze die hummers horen.

flyineddy

Registered User
De gezichten van de omstanders is alleen al leuk om te zien...mensen gaan spontaan lachen als ze die hummers horen.

Die ervaring had ik ook.
Had hem dit jaar voor het eerst en heb 2 stuks in een klein projectje verwerkt (1 pinkie winkie -> 2 wasp -> 1 wild wild west als afsluiting. Geen filmpje). Toen de pinkie winkie was afgelopen en de wasps begonnen, begonnen de omstanders te lachen bij het geluid van die hummers. Al met al een geslaagd projectje.

Eddy.

funkie x

Registered User
ik had hem ook 3x in mijn herrie project maar dat smaakt naar meer!!
super geluid komt eruit en gelijk begon iedereen enthousiast te praten toen hij voorbij kwam.
volgend komen er sowieso meer!

Skies

Registered User
Wasp zoals je hem het beste kunt afsteken: in stilte!
Je kunt de bijtjes horen vallen op het einde :)

[video=vimeo;51383561]https://vimeo.com/51383561[/video]

Warlord

Registered User
Zoiets las ik ook vanavond op VWC en omdat ik ze ook besteld heb, heb ik mn dealer gelijk ff gemaild.
Het antwoord was dat hij ze nog niet ontvange had maar dat hij nog wel voorraad had van vorig jaar. Dus in mijn geval krijg ik ze gewoon geleverd.
Ben aan de andere kant weer wel nieuwsgierig of ze er echt niet zijn..

Booomy

Registered User
Vandaag een mail gehad. Goedkopervuurwerk kan ze idd niet lever. Jammer want is een apart effect die altijd een mooie reactie krijgt van het publiek. Aja zijn ergere dingen in het leven.

mickeyzegtboem

Registered User
Vandaag heb ik van Wolff een orderbevestiging gehad voor de winkel, en daar staat ook op dat de wasp dit jaar NIET geleverd word.
Het lijkt erop dat je dus echt winkels afmoet die nog voorraad hebben liggen als je dit blokje perse wil hebben!

D

Deleted member 17038

Guest
Dat is wel bagger nieuws.. Er ligt er niet toevallig nog 1 in Leusden?

Bovenaan