• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

VuurwerkPalace "Final Movie"

PyroFreak

Registered User
Beste vuurwerkfreaks,

Zoals de topic titel misschien al doet vermoeden www.vuurwerkpalace.nl stopt ermee.

We hebben voor jullie nog een laatste compilatie film in elkaar gedraait deze is hier te downloaden.

Op dit moment is de website nog online dus mocht je nog filmpjes willen hebben, grijp dan je kans.

Bedankt voor het bezoeken van de website en de goede reactie's en misschien tot ziens!

Het VuurwerkPalace Team
www.vuurwerkpalace.nl

Jammer te lezen dat jullie stoppen! Ik kwam geregeld langs om even "een filmpie" te kijken. Ik ga dus nu nog maar even snel kijken of ik alles wel heb van jullie. Het ga jullie goed!

Groetjes,
Cameo

Back
Bovenaan