Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat lachpoppetje op jouw post is niet naar jou hoor maar ik vind deze crowdfunding echt een dieptepunt. Niet eens vanuit HVLV maar gewoon dat nu de liefhebbers om geld wordt gesmeekt om een kansloos kort geding op te starten. En dan een bedrag wat bijvoorbeeld een Lesli, Wolff, Broekhoff, Rubro, Vuurwerktotaal etc zo kunnen ophoesten. Typerend voor de branche wat mij betreft.34.555,00
Donatiestroom valt stil.
ben ''omgeving rotterdammert'' maar die hagenezen blijven toch ook volk naar mijn hart.?
Petje af voor Jeffrey Peters van HVLV. Keurig verwoord wat het probleem is!
Hoe gaat HVLV reageren op deze conclusie?34.555,00
Donatiestroom valt stil.
Daar snap ik dus ook geen ene reed van. Ik heb in totaal maar 1 vuurwerkwinkel bij mij in de buurt de link zien delen.Hoe gaat HVLV reageren op deze conclusie?
Het verbaasd me al een tijdje dat ik van nog geen 1 vuurwerkzaak de link naar de crowdfunding heb gekregen in hun nieuwsbrieven... lijkt wel alsof er geen moeite gedaan wordt om de liefhebbers te bereiken behalve via fora en Facebook ?![]()
Dit snap ik niet. Dit kortgeding had volledig over combinatie vuurwerkverbod en het coronavirus moeten gaan. Alle andere zaken, zoals de maatschappelijke discussie over vuurwerk, zouden totaal niet relevant moeten zijn. Niet voor het kabinet, maar ook niet voor een rechter die over deze kwestie uitspraak doet. Aan de uitspraak (positief of negatief) zou je in de toekomst dus in theorie niets hebben, want het coronavirus wordt op een dag geen argument meer voor een verbod.Een rechtszaak met een negatief beloop geeft de tegenstanders in de toekomst extra munitie, en is dus onwenselijk.