vraagje!

nilo19

Registered User
dag medefreaks!

Ik heb misschien een beetje een rare vraag.
Maar ik ik ben al een tijdje werkloos, en zoek Werk.
Nou lijkt het me grandioos om voor een vuurwerk bedrijf te mogen werken.
Alleen kan ik nergens vacatures vinden, en het uitzendbureau heeft ook niks voor mij:(
weten jullie misschien bedrijven die mensen zoeken?

deze thread past vast niet tussen de DDD!! maar wist hem ook niet ergens anders te plaatsen!

Tony

Administrator
Medewerker
Hoi Nilo,

wat zou je precies willen doen? Bij een bedrijf wat importeert of bij een bedrijf wat shows schiet werken?

DioR

Registered User
Ik wens je veel succes in het zoeken hierna. Misschien moet je maar eens fabrieken en bedrijven opzoeken via google in nederland. En een open vacature sturen. Bedenk wel waar je voor wilt solliciteren. Wil jij receptioniste worden of wil je schieten. Bedenk dan ook welke diploma's/certificaten je daarvoor nodig moet hebben. En dat je als je met het vuurwerk naar buiten wilt de feestdagen, en vooral 's avonds aan het werk bent.

Tony

Administrator
Medewerker
bij een bedrijf wat importeert lijkt me wel mooi.... heb je iets voor me toon:p

Nee, ik heb zo niets voor je maar ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om daar te solliciteren.
1 Tip! Als je solliciteert vertel er dan niet bij dat je helemaal koekwaus van vuurwerk bent. Want waar ik kom hoor ik dat ze daar niet op zitten te wachten.

bridge

Bronzen Member
Nee, ik heb zo niets voor je maar ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om daar te solliciteren.
1 Tip! Als je solliciteert vertel er dan niet bij dat je helemaal koekwaus van vuurwerk bent. Want waar ik kom hoor ik dat ze daar niet op zitten te wachten.

Dit is een goeie tip want t klopt als een bus. Heel gek eigenlijk. Waarom eigenlijk? waar zijn ze bang voor, vraag je je af. Passie voor t produkt wordt in het bedrijfsleven toch in principe als een enorme pre beschouwd.

nilo19

Registered User
inderdaad een beetje vreemd ja, je moet toch wel een passie hebben voor je werk.
of van je hobby je werk maken.

Tony

Administrator
Medewerker
Hier en daar hebben ze het weleens geprobeerd met als resultaat dat er weinig gewerkt werd maar veel gekwijld.
Dat je interesse hebt is gezond en ook alleen maar goed voor een bedrijf, maar je hebt mensen erbij die gewoon helemaal doordraaien en gewoon gek gaan lopen doen. Er zijn mensen geweest die wel in de bunker wilde slapen. Dat gaat behoorlijk ver, maar er zijn er genoeg die hetzelfde zouden doen haha. Ze zitten daar gewoon niet op te wachten.

Een gezonde interesse en goede kennis van het product vuurwerk is een pré maar doe gewoon niet gek.

Bovenaan