Even een kleine voorproefje voor het eind van het jaar. Ik hoop dat jullie er iets aan vinden.
In 2008 had ik het idee om het jaar 2009 in te luiden met een letterbord. Via marktplaats werden
toen kleine fonteintjes verkocht voor een euro of 6 per doos van 100 of 200 stuks.
Besteld en binnengekregen. Niet wetende in die tijd dat het verzenden illigaal was.
Op een regenachtige avond aan het knutselen gegaan, een doos gescoort bij de AH,
plakband gekocht, ty-raps gekocht, letters uitgetekend en beginnen maar.
Op bovenstaande foto zijn de fonteintjes voor de eerste 2 letters geplakt. De eerste letter is al voorzien van het welbekende roze lont van Zena. Dit lont is bevestigd met kleine ty-raps.
Close - up van de getyrapte lontjes.
Nog een paar te gaan! Was een aardig klusje.
Tweede letter ook voorzien van ty-raps en het roze lont.
Close Up. Monnikenwerk
Letters klaar voor het afsteken. De ty-raps afgeknipt.
Eerste 2 letters klaar, nog 2 te gaan.
Het resultaat was niet wat ik ervan had gehoopt, de fonteintjes spuiten hun vuur redelijk ver, waardoor de letters niet echt goed te zien waren. Er kwam wel een enorme hitte vanaf.
Geen film!
In 2008 had ik het idee om het jaar 2009 in te luiden met een letterbord. Via marktplaats werden
toen kleine fonteintjes verkocht voor een euro of 6 per doos van 100 of 200 stuks.
Besteld en binnengekregen. Niet wetende in die tijd dat het verzenden illigaal was.
Op een regenachtige avond aan het knutselen gegaan, een doos gescoort bij de AH,
plakband gekocht, ty-raps gekocht, letters uitgetekend en beginnen maar.

Op bovenstaande foto zijn de fonteintjes voor de eerste 2 letters geplakt. De eerste letter is al voorzien van het welbekende roze lont van Zena. Dit lont is bevestigd met kleine ty-raps.

Close - up van de getyrapte lontjes.

Nog een paar te gaan! Was een aardig klusje.

Tweede letter ook voorzien van ty-raps en het roze lont.

Close Up. Monnikenwerk

Eerste 2 letters klaar, nog 2 te gaan.
Het resultaat was niet wat ik ervan had gehoopt, de fonteintjes spuiten hun vuur redelijk ver, waardoor de letters niet echt goed te zien waren. Er kwam wel een enorme hitte vanaf.
Geen film!