DioR
Registered User
Dit is wellicht het beste nieuws van dit jaar!:nuts:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch krijg ik een beetje een wrang gevoel. Dat linkse gespuis heeft toch in een korte tijd een behoorlijk aantal van 40.000 stemmen gekregen. 40.000 mensen die een traditie willen verbieden!
Ik verdiep me hier al een tijdje in. Mensen worden steeds feller om het vuurwerk te verbieden. De eerste reacties vond ik ook beetje raar voor mij gevoel nu nog niet gelukkig. Ik wil graag jullie meningen weten de echte expert zoals tony. Is een vuurwerkbod in nu en 5 jaar iets wat zeer zeker kan gebeuren. Mijn eigen mening is dat als je dit zou doen. Dat je veel mensen plezier afneemt, maar dat niet alleen. Je zou de handel van illegaal vuurwerk nog een boost geven waardoor je alsnog veel vuurwerk krijgt, maar dan pas echt onveilig. Om nu al een klein voorbeeldje te geven. De overheid zegt dat ze dit jaar ongeveer 1/3 van al het illegale vuurwerk te pakken hebben. Voor mij gevoel zitten ze nog niet eens op 1/20. Ik denk dus als je een verbod zou opstellen dit compleet uit de hand gaat lopen. Ik goede reactie van Tony of iemand anders is welkom hoe denken jullie hierover.
De overheid zegt dat ze dit jaar ongeveer 1/3 van al het illegale vuurwerk te pakken hebben. Voor mij gevoel zitten ze nog niet eens op 1/20.
Gelukkig maar. We moeten niet vergeten dat de regels de afgelopen jaren versoepeld zijn juist om de illegale handel tegen de gaan. (500-grammers, de "Hollandse" rollen). Juist door een consumentenverbod in te stellen ondermijnd deze regering hun eigen regelgeving. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat dit verbod er ooit gaat komen want dat betekent dat de illegale handel helemaal niet meer te houden is. Maar goed, het is altijd oppassen met die (s)linkse criminelen...
Nog 357 nachtjes :noworry: en we mogen weer....!
Hier heb ik al vaker op aangestuurd, maar iedereen bleef in afwachtende positie kijken wat er ging gebeuren. Ik verwacht van FPM-leden als daadkrachtige groep die hun mening samen laat horen niet veel. Helemaal niks eigenlijk. Het is nu weer van tafel geveegd volgens verwachting, maar we hadden toch ALLANG iets moeten organiseren!?? Er zitten zo veel leden hier met goede contacten her en der! Maar nee hoor, FPM bleef akelig stil!