Vlissingen

D

Deleted member 17038

Guest
Als youtube straks klaar is met verwerken staat hier mijn video. Het was de eerste keer met mijn nieuwe camera's en echt even wennen. De wide was ik helaas vergeten te focussen en ook de witbalans is nog niet helemaal zoals ik wil. Vanavond Düsseldorf!

hardcore0438

Registered User
Gisteravond weer het jaarlijkse kermisvuurwerk in Vlissingen bezocht (lekker dichtbij, ook wel eens fijn ! ).
Tijdens de opening ontbraken er helaas single shots :-( , een vooruitgang was dat ze naar mijn idee minder blokken e.d schoten en meer bommen. Er zaten een paar erg leuke bommen bij , waaronder de grotere 6 inch :
Vuurwerk kermis Vlissingen 2015 by jesper0438, on Flickr
Wat mij opviel was dat de blinkers die geschoten werden bijzonder fel waren :).
Hieronder nog een paar foto's . Volledig album is hier te vinden : https://flic.kr/s/aHskgce84S

Over 2 weken verschieten ze nogmaals een show, zaterdag 8 Augustus om 0;30. Dit keer t.h.v de boulevard.

D

Deleted member 17038

Guest
Jesper stond jij toevallig na de show bij de molen een poging te doen om een light painting te maken? Ik zag eigenlijk alleen een statief en iemand die met het licht van zijn telefoon aan het bewegen was. Dus vraag het me zomaar even af.

Verder echt mooie foto's weer!

Laatst bewerkt door een moderator:

hardcore0438

Registered User
Jesper stond jij toevallig na de show bij de molen een poging te doen om een light painting te maken? Ik zag eigenlijk alleen een statief en iemand die met het licht van zijn telefoon aan het bewegen was. Dus vraag het me zomaar even af.

Verder echt mooie foto's weer!

Thanks, maar nee dit was ik niet . Na de show ging ik direct naar huis. Ik stond tussen de molen en de kanonnen recht voor het vuurwerk. :)

D

Deleted member 17038

Guest
Thanks, maar nee dit was ik niet . Na de show ging ik direct naar huis. Ik stond tussen de molen en de kanonnen recht voor het vuurwerk. :)

Ik zag daar al 3 statieven dus toen ben ik iets rustiger gaan staan op de dijk :shy:

Bovenaan