Vlissingen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Datum: 19 juli 2012
Plaats: Vlissingen
Provincie: Zeeland
Tijd: Rond 22.30 uur
Wie: Azuma Nieuwegein
Wat: tot maximaal 6 inch
Waar: Schelde ter hoogte Oranjemolen

Tony

Administrator
Medewerker
Plus, als je wilt dat iedereen ze kan zien dan moet je de foto's ook beschikbaar maken voor iedereen.
Ik denk dat ze nu op "alleen vrienden" of "vrienden van vrienden" staan

hardcore0438

Registered User
Heb net op internet gelezen dat het vuurwerk uitgesteld is naar 23;00 uur vanwege de wind. ik weet niet of dit klopt.
Ik weet niet of iemand een nummer heeft van 1van de heren daar die dat kan bevestigen? ik heb frits pen geloof ik gezien en stefan schoppers.

Tony

Administrator
Medewerker
523799_448051548560612_905247498_n.jpg

hardcore0438

Registered User
ff een kort verslag.
het begon smiddags toen we bij de opbouw gingen kijken:
Foto-P6OOONHA-G.jpg

Foto-VCAYJG68-G.jpg

nou er stond genoeg dus daar hadden we al een goed gevoel over.
Samen met joshua nog een tijdje staan praten.
S'avonds aangekomen was het nog lekker rustig op de dijk en rond 10uur kwam de politie naar ons toe. ik dacht wat nu weer. maar de mensen begonnen over het filmen te praten en camera's dus dat was wel leuk. tegen kwart over 10de camera opgesteld en toen belde een ander forummer waar we stonden.Nou die was er dus ook.
Toen begon de show met een leuke stukje steppen wat ik persoonlijk goed kan waarderen.
Na verloop van tijd kwamen er een aantal leuke salute's waterbommen en bow tie ring shells waar ik helemaal gek op ben. Vlak voor de finale inzette nog een aantal girandola's die ik ook leuk vind. Helaas vielen ze door de afstand wat tegen. De finale vond ik heerlijk!
Ben benieuwd wat ze op de Nachtmarkt neer gaan zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan