• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Videobewerking programma acties en aanbiedingen.

• Topicstarter Topicstarter Deleted member 17038
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 17038

Guest
Mochten er nog leden op zoek zijn naar een nieuw goed videobewerkings programma of een aanbieding hebben ontdekt die misschien voor andere leden interessant is dan kan deze hier gedeeld worden.

Omdat ik op zoek was naar een vervanging van mijn verouderde adobe premiere elements kwam ik vandaag tot de ontdekking dat powerdirector ultimate van cyberlink flink is afgeprijsd tot 17 januari. En als je de code NY15 gebruikt nog eens 15% korting krijgt.

http://www.cyberlink.com/products/powerdirector-ultimate/features_en_EU.html

In totaal betaal je €65,- Veel goedkoper krijg je zulke krachtige en uitgebreide software pakketten meestal niet.

Was mij inderdaad ook opgevallen. Je zou dus nog een paar dagen voor de trial kunnen gaan om te proberen en dan een definitief besluit nemen.

Ik heb er al even mee gespeeld en het werkt goed.

Back
Bovenaan