• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Verjaardags Taart Dim

Dim

Product Beheer
Medewerker
Van m'n vriendin kreeg ik dit jaar een vuurwerk taart! Samen met haar overbuurvrouw maken ze taarten in alle vormen en maten.

Vond het erg mooi geworden! Smaakte ook erg goed!

1304756945_5_239o.jpeg

1304756994_5_Xa6e.jpeg

1304757097_5_f0wn.jpeg

1304757179_5_hMsD.jpeg

Groet Dim

Ziet er zeer leuk uit Dim.
Maar dat je nog zo een Jonkie was wist ik niet.

Ik zie hier een handeltje opbloeien!!
Van harte gefeliciteerd en doe de vrouwen de complimenten, want hij ziet er heel goed uit!!

woooow , ik wou dat mijn vriendin ook zulke mooie taarten kon maken,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag , maak er nog een knallende avond van.
en niet te veel snoepen van het marsepijn he !

Feliz Cumpleanos Dim. in mijn tijd als patissier hadden we deze prachtige taarten nog niet. Ik vind het een waanzinnige mooie taart.

Echt een hele mooie taart.Goed dat er nog een plaatje van is gemaakt voor de herinnering.Enkele jaren terug kregen we van de Museumdudes ook een taart,en die vonden wij ook prachtig:
270221830_6_7e0p.jpeg

Back
Bovenaan