Heb wat lopen googlen en hier rond gekeken, maar kan ze zo snel niet vinden. Heb je een linkje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb wat lopen googlen en hier rond gekeken, maar kan ze zo snel niet vinden. Heb je een linkje?
Dat veld maakt dat groter kalibers mogelijk?7Th Symposium of Fireworks
Het 7de symposium over vuurwerk werd gehouden in Valencia. Wij hebben heel veel kunnen filmen en zullen proberen de beste beelden aan jullie te laten zien.freakpyromaniacs.com
Alleen zie ik nu net de geen van de films meer werken.
Ik zal eens kijken of ik de films nog ergens kan vinden en anders opnieuw kan editen.
De meeste vuurwerk symposia hebben vaak het volgende op het programma staan
- (kleine) vuurwerkbeurs, vaak voor leden
- Product Demonstraties
- Avondshows
- En in Valencia kunnen we niet anders verwachten dan dat er ook een mascleta of meerdere mascletas geschoten zullen worden.
Qua vuurwerk programma is er nog niks bekend. Ik denk dat dit na Fallas pas gaat draaien.
Wat ik wel denk te weten is dat alle vuurwerken op het grote veld naast de universiteit zullen worden geschoten...Maar ook dat is nog met een slag om de arm.
Ik kan het mij niet voorstellen.Dat veld maakt dat groter kalibers mogelijk?