Ik vind dat Stegeman mensen vooral bang maakt en geen oplossingen aandraagt.
Ja, je kan 100 x in je uitzending zeggen, dit moet stoppen.
Maar na een week heeft niemand het er meer over.
Op zich snap ik de reacties van sommige freaks niet.
Mensen die geen freak zijn, maar wel een paar shells willen schieten, weten niet hoe zo'n shell werkt.
Dus ze kopen geen buis, steken met hun aangeschoten hoofd een shell aan die na 0,1 seconde ontploft.
En dan hebben we weer negatieve publusiteit in de media, want die heeft weer een reden om vuurwerk zwart te maken.
Ik zeg echt niet, dat je vuurwerk liefhebber een vrijbrief hebt om shells en dat soort spul af te steken.
Maar als je youtube eens kijkt, hoeveel fimpjes er staan, van shells die op de grond worden afgestoken, al dan niet met een blik benzine.
Lawinepijlen die met een blik benzine worden afgestoken en zware stukken knal vuurwerk, waarmee men ook verkeerde dingen doet.
Dan vind ik wel, dat iemand dat moet laten zien.
Maar ja dat is meneer Stegeman niet de juiste persoon voor.
Het zal inderdaad wel weer overdreven zijn.
Misschien zien we hem nog rijden in zijn gejatte legertruck.
Ik denk dat hij levensgevaarlijke grondbloemen gaat kopen, bij iemand die ook eigen gedraaide paracetamol verkoopt. (Om even het overdrijven van Stegeman te benadrukken.)
Ach ja, hij had beter worsten kunnen gaan draaien.
Ja, je kan 100 x in je uitzending zeggen, dit moet stoppen.
Maar na een week heeft niemand het er meer over.
Op zich snap ik de reacties van sommige freaks niet.
Mensen die geen freak zijn, maar wel een paar shells willen schieten, weten niet hoe zo'n shell werkt.
Dus ze kopen geen buis, steken met hun aangeschoten hoofd een shell aan die na 0,1 seconde ontploft.
En dan hebben we weer negatieve publusiteit in de media, want die heeft weer een reden om vuurwerk zwart te maken.
Ik zeg echt niet, dat je vuurwerk liefhebber een vrijbrief hebt om shells en dat soort spul af te steken.
Maar als je youtube eens kijkt, hoeveel fimpjes er staan, van shells die op de grond worden afgestoken, al dan niet met een blik benzine.
Lawinepijlen die met een blik benzine worden afgestoken en zware stukken knal vuurwerk, waarmee men ook verkeerde dingen doet.
Dan vind ik wel, dat iemand dat moet laten zien.
Maar ja dat is meneer Stegeman niet de juiste persoon voor.
Het zal inderdaad wel weer overdreven zijn.
Misschien zien we hem nog rijden in zijn gejatte legertruck.
Ik denk dat hij levensgevaarlijke grondbloemen gaat kopen, bij iemand die ook eigen gedraaide paracetamol verkoopt. (Om even het overdrijven van Stegeman te benadrukken.)
Ach ja, hij had beter worsten kunnen gaan draaien.