Dennis010
Registered User
Zegt die ene tegen die andere: "als je dat nog één keer doet, kijk ik je nooit meer aan!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laatst nog een film voorbij zien komen dat er zeker tien op een voetbalveld in een woonwijk op de grond afgingen. Zeker een paar maten groter dan 2".
Zegt die ene tegen die andere: "als je dat nog één keer doet, kijk ik je nooit meer aan!"
Ik wil het niet wetenBeetje off topic, maar moet je is naar het filmpje van Xtremerides kijken wat die de 23ste heeft geupload, staat die op Palau in Valencia..
Ik word daar gewoon bang van als ik dat af en toe voorbij zie komen. En wat die gappies daar doen, zullen ze hier ook uit vreten.
Precies datIk wil het niet weten![]()
Ik denk dat eerlijk gezegd wel. Het is niet normaal hoeveel shells er zonder mortierbuis afgestoken worden. Erzijn genoeg idioten die daar de kik van krijgen.Ik denk eerlijk gezegd niet dat men shells als rotjes rondstrooit..
Cobra´s, Sharks, Delovo Rana etc zal wel dat soort werk zijn. Net zo bezopen, daar niet van.
Laat ze er dan lekker bovenop gaan zitten. Kick gegarandeerd.Ik denk dat eerlijk gezegd wel. Het is niet normaal hoeveel shells er zonder mortierbuis afgestoken worden. Erzijn genoeg idioten die daar de kik van krijgen.
Ja dat valt echt tegen, wordt met 't jaar ergerIk denk dat eerlijk gezegd wel. Het is niet normaal hoeveel shells er zonder mortierbuis afgestoken worden. Erzijn genoeg idioten die daar de kik van krijgen.
Ik denk dat eerlijk gezegd wel. Het is niet normaal hoeveel shells er zonder mortierbuis afgestoken worden. Erzijn genoeg idioten die daar de kik van krijgen.
Ik denk dat het ook komt omdat de overheid een paar jaar geleden alle (web) winkels die mortier buizen verkochten hebben (laten) sluiten.
Gevolg er geen mortierbuis meer te koop.
En natuurlijk, shells zijn hartstikke verboden, maar helaas worden ze nu vaak zonder buis afgestoken.
Had de verkoop van mortierbuizen nou oogluikend toegelaten, dan krijg je dit soort ellende niet.
(Afgelaten dat er toch altijd koekwouzen zijn die altijd shells op de grond afsteken....)
Beetje off topic, maar moet je is naar het filmpje van Xtremerides kijken wat die de 23ste heeft geupload, staat die op Palau in Valencia..
Ik word daar gewoon bang van als ik dat af en toe voorbij zie komen. En wat die gappies daar doen, zullen ze hier ook uit vreten.
Dat is mij uiteraard bekend, ging me er meer om dat je weer een aantal keren iets heel goed voorbij ziet komen, word er gewoon elke keer niet zo vrolijk van ^^Dit soort filmpjes van Palau staan al jaren op youtube. Toevallig dat het nu inderdaad een serietje is van Xtremerides, maar het is al vele jaren aan de gang.
Dat is mij uiteraard bekend, ging me er meer om dat je weer een aantal keren iets heel goed voorbij ziet komen, word er gewoon elke keer niet zo vrolijk van ^^
Dat is mij uiteraard bekend, ging me er meer om dat je weer een aantal keren iets heel goed voorbij ziet komen, word er gewoon elke keer niet zo vrolijk van ^^
zelfs dat dwaallicht van een enzoknol (total retard die niet eens vuurwerk zou mogen hebben al is het gratis, met dank aan broekhoff...)