Toffee's lijst 2014/2015

Toffee

Registered User
Beste mede lief hebbers.

ook ik zet mijn lijst online, waarom? omdat het kan het. Deze functie en database is gewoon top in elkaar gezet dus moet je wel gebruik van maken. alle producten die je ziet zijn besteld en betaald. Heb nog veel op me wensen lijst staan, als het mee zit zal de buurt nog extra geld mee betalen om de show nog groter te maken. mocht dit door gaan zal ik nog extra bij bestellen. 80 procent is besteld bij de knallendeketel in almere. Top actie!!

mocht er update's zijn zal ik dit vermelden. veel plezier en mocht je opmerkingen hebben hoor ik het graag.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/32454

D

Deleted member 17038

Guest
Hee mooie lijst man! Heb je de rapid rampage maar op de gok besteld?
Leuk dat je ook vuurwerk bij de knallende ketel hebt besteld misschien komen we elkaar wel tegen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Toffee

Registered User
Hee mooie lijst man! De rapid rampage maar op de gok besteld?
Leuk dat je ook vuurwerk bij de knallende ketel hebt besteld misschien komen we elkaar wel tegen.
je moet alles een kans geven en ze kosten gelukkig niks. wie weet spreken we elkaar daar.

sprinkhaan

Registered User
Dikke vette lijst waar ik niet alles van ken, die ga ik nog ff napluizen. Daar ga je ook de kijkers heel veel plezier mee bezorgen. top!

Toffee

Registered User
Zo ik ben er nu echt klaar voor... denk ik :embarrased: nog wat zena boxen er bij en toch nog wat silver salute's. nog een aantal weken,hoop dat ik het red om niet nog meer bij te bestellen.

Bovenaan