Tisselt ( BE )

bridge

Bronzen Member
Wie kan er iets meer vertellen over deze show? beetje te vergelijken met Merksem afgelopen september?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Sprak jack vorige week en die gaf aan dat het met de show in aartselaar of 's Gravenwezel kon vergelijken , weet ff niet meer over welke hij het had.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Helaas weinig echt van de show gezien, we stonden helemaal verkeerd omdat we er te laat aankwamen :-( Wel wat onwijs mooie shells de lucht in zien gaan zeg :in love:

Moontan

Moderator
Medewerker
Jeffrey, dank voor je filmpje. Geluid is echter gedempt. Kan niets horen. Ligt dat aan jouw filmpje of wellicht aan mijn PC?

JefFreak

Registered User
Nee Moontan dat ligt aan YouTube,ik ben er zelf ook net achter gekomen,vanwege auteursrechten blijkbaar,dus valt denk niks aan te doen

RedBaron

Registered User
Bedankt voor diegene die langs gekomen zijn om onze show te bekijken. Het was een show met een wat beperkter budget dan wat jullie misschien van ons gewend zijn, zoals de shows van Merksem. hier onder de video van onze show, met 1 minuut aan muziek er uit geknipt ivm met copyright rechten. maar zo is hij toch te zien!

Veel kijk plezier!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Gezeur met die copy right rechten he? Gelukkig is het alleen maar het geluid, gedurende een halve minuut.
Ik zie een hele leuke show met genoeg variatie, mooi vuurwerk en leuke muziek. Well done DBK.

RedBaron

Registered User
Gezeur met die copy right rechten he? Gelukkig is het alleen maar het geluid, gedurende een halve minuut.
Ik zie een hele leuke show met genoeg variatie, mooi vuurwerk en leuke muziek. Well done DBK.

dank u Fred :)

af en toe wordt je er helemaal knetter gestoord van.. Youtube wordt hier en daar strenger, maar sommige artiesten vertikken het ook om hun materiaal op YT toe te laten. en dus wordt dat dan (wereldwijd)geblokkeerd (zoals met dit dus).

bridge

Bronzen Member
Bedankt voor diegene die langs gekomen zijn om onze show te bekijken. Het was een show met een wat beperkter budget dan wat jullie misschien van ons gewend zijn, zoals de shows van Merksem. hier onder de video van onze show, met 1 minuut aan muziek er uit geknipt ivm met copyright rechten. maar zo is hij toch te zien!

Veel kijk plezier!

Was de prima de moeite waard om voor te rijden en veel toffer dan de gemiddelde kermisshow hier in Nederland. :have a nice day:

Bovenaan